شنبه , آوریل 20 2024
خانه / پوشک بچه / فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به سراسر ایران از طریق مجموعه ما انجام می پذیرد. برند بی بی کینگ یکی از جدیدترین برندهای پوشک بچه می باشد که تولید داخلی ایران بوده و خرید این برند پوشک در حال حاضر با توجه به قیمت و کیفیت خوب آن مورد توجه زیادی واقع شده است.

پوشک بی بی کینگ

  • پوشک بی بی کینگ خوبه؟
  • فروش پوشک بی بی کینگ در چه سایزهایی صورت می پذیرد؟

پوشک کامل بی بی کینگ در حال حاضر در دو نوع نرمال و دوبل به بازار عرضه می شود. نوع نرمال این پوشک در 4 سایز مختلف تولید می شود.

  • سایز 1: 20 عددی
  • سایز 2: 16 عددی
  • سایز 3: 14 عددی
  • سایز 4: 12 عددی

پوشک دوبل بی بی کینگ فعلا در دو سایز 3 و 4 تولید میگردد. اما در آینده سایزبندی این پوشک کامل خواهد شد.

  • سایز 3: 38 عددی
  • سایز 4: 34 عددی

این پوشک از مواد با کیفیت و درجه یک تولید می گردد به گونه ای که کودک در هنگام استفاده از این پوشک بچه احساس راحتی خواهد نمود. این پوشک نرم بوده و از قدرت جذب قابل قبولی برخوردار می باشد و مانع از خروج رطوبت به سطح خارجی پوشک می گردد. همچنین از ایجاد حساسیت پوستی در کودکان جلوگیری می کند. با توجه به وجود مزایای ذکر شده این پوشک از قیمت خوبی نیز برخوردار می باشد و یک گزینه منحصر بفرد برای مصرف کودک تلقی می گردد.

خرید پوشک بی بی کینگ

اگر شما در شرایط اقتصادی حال حاضر به دنبال انتخاب یک برند جدید برای نوزاد خود هستید تا هزینه های کودک را تا حد امکان کاهش دهید می توانید به سراغ برندهایی بروید که همزمان از دو مزیت کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشند. چنانچه می دانید کودک روزانه حداقل 5 تا 6 پوشک استفاده می نماید و انتخاب و خرید یک برند با قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. برند پوشک بی بی کینگ یکی از گزینه های مناسب برای مصرف روزانه کودک شماست.

فروش پوشک بی بی کینگ از طریق مجموعه ما

مجموعه ما امکان خرید پوشک بچه در حجم خاوری را برای متقاضیان و خریداران این پوشک فراهم نموده است. چنانچه در خصوص قیمت حجم عمده این کالا و نحوه خرید از مجموعه ما پرسشی داشته باشید می توانید با مدیران فروش ما در ارتباط بوده و اطلاعات لازم در خصوص نوع کالا و قیمت آن را بدست آوردید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

خرید پوشک طوبی

استفاده از تخفیفات با خرید پوشک طوبی

خرید پوشک طوبی برای تمام والدین که به کودک خود اهمیت می دهند واجب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON