چهار شنبه , آوریل 24 2024
خانه / پوشک او بیبی / خرید اینترنتی پوشک obaby

خرید اینترنتی پوشک obaby

خرید اینترنتی پوشک obaby از طریق سایت بی بی لازم و بصورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر می باشد. یکی از برندهای پوشک کامل بچه، او بیبی می باشد که توسط گروه صنعتی جهان صادرات تولید و روانه بازار فروش می شود. پوشک obaby به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مورد قبول توانسته بخشی از بازار پوشک ایران را بخود اختصاص دهد. این گروه علاوه بر تولید این برند به تولید برند ماما، مامی و تاتی نیز پرداخته است.

خرید پوشک او بیبی

  • پوشک او بیبی چطوره؟
  • کدام پوشک بهتر است؟
  • پوشک بچه ارزان ایرانی کدام است؟

اگر در انتخاب پوشک برای کودکتان گیج شده اید و به دنبال خرید پوشک کامل با قیمت و کیفیت قابل قبول هستید محصولات جهان صادرات می تواند گزینه منتخب توسط مصرف کنندگان باشد. پوشک او بیبی به دلیل به کارگیری مواد اولیه مرغوب و همچنین ارائه شدن تمامی محصولات با قیمت های بسیار مناسب قابل استفاده برای طیف گسترده ای از هم وطنان در سرتاسر مناطق ایران می باشد.

گروه صنعتی جهان صادرات

گروه صنعتی جهان صادرات در زمینه تولید محصولات بهداشتی و سلولزی، محصولات مصرفی و پلاستیکی و شوینده های خانگی فعالیت می نماید. برخی از برندهای تولیدی این شرکت شامل ماما، مامی، نایس، لیدی کر، راپیدو، فلورا و …. می باشد. این کارخانه در استان اصفهان واقع شده که توانسته برای 400 نفر از هموطنان تولید اشتغال نماید. این گروه توانسته است شعبات دیگر این شرکت را در کشور های آذربایجان و اکراین افتتاح نماید.

نحوه خرید اینترنتی پوشک obaby

چنانچه تمایل به خرید محصولات جهان صادرات داشته باشید می توانید با مشاوران فروش گروه ما جهت انتخاب نوع محصول و نحوه خرید و همچنین آگاهی از آخرین لیست قیمت محصولات این کارخانه در ارتباط باشید. شما می توانید از هر نقطه از ایران بصورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه خرید بنمایید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON