پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / خرید بصورت عمده پوشک معمولی سایز بزرگ

خرید بصورت عمده پوشک معمولی سایز بزرگ

خرید بصورت عمده پوشک معمولی سایز بزرگ از طریق این سایت مقدور می باشد. اگر به دنبال خرید بدون واسطه با قیمت های پایین تر از فروشگاه های اینترنتی و سایر مراکز فروش می باشید می توانید از طریق این مجموعه درخواست خود را ثبت نمایید. پوشک معمولی بچه یکی از ارزان ترین پوشک بچه می باشد که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از مادران است.

فروش پوشک معمولی

فروش پوشک معمولی بصورت عمده و خرده فروشی با قیمت های بسیار مناسب برای توزیع کنندگان و حتی مصرف کنندگان انجام می شود. پوشک معمولی در دو مدل کوچک و بزرگ تولید و به فروش می رسد. چنانچه تمایل به خرید این نوع پوشک را  دارید می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

قیمت پوشک معمولی بزرگ

قیمت پوشک سایز بزرگ معمولا به برند پوشک بچه ای که خریداری می کنید و همچنین میزان خرید و مرکز فروشی که خرید می نمایید وابسته است. معمولا خرید بصورت مستقیم از کارخانه و مراکز فروش بی واسطه سبب رضایت مشتری از خرید می گردد. برای اطلاع از قیمت فروش عمده و خرده فروشی می توانید کانال تلگرامی محموعه را دنبال نمایید تا از برندهای موجود و قیمت های بروز شده محصولات مطلع گردید.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

نحوه سفارش و خرید پوشک معمولی سایز بزرگ به صورت اینترنتی

یکی از روش های خرید که به تازگی توانسته جایگاه ویژه ای بیابد و حتی توانسته روش فروش سنتی را نیز پس بزند خرید اینترنتی می باشد. خرید در کمترین زمان و با قیمت های پایین تر از سایر فروشگاه ها توانسته تمایل به خرید اینترنتی را افزایش دهد. شما تنها می توانید با چند کلیک کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان آن را درب انبار یا منزل خود تحویل بگیرید. جهت سفارش پوشک معمولی سایز بزرگ و کوچک می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON