چهار شنبه , آوریل 17 2024
خانه / پوشک فله / خرید عمده پوشک بزرگسال ارزان

خرید عمده پوشک بزرگسال ارزان

خرید پوشک بزرگسال ارزان به صورت فله ای با قیمت های بسیار ارزان و تحت عنوان برندهای مختلف در سایت بی بی لازم مقدور می باشد. پوشک بزرگسال با مارک های مختلف ایرانی و خارجی با قیمت های متغیر عرضه میگردد. اما ارزان ترین مدل آن بصورت فله ای به فروش میرسد. فروش این محصول در حجم بالا انجام می گیرد و پخش کنندگان عمده از حاشیه سود بالا برخوردار می گردند.

پوشک بزرگسال چیست

پوشک بزرگسال (پوشینه بزرگسالان) پوشکی می باشد که ساخته شده برای یک فرد با یک بدن بزرگتر از نوزاد یا کودک نو پا استفاده می شود. پوشینه های بزرگسال ممکن است برای بزرگسالان با شرایط مختلف مانند بی اختیاری، اختلال تحرک، اسهال شدید و یا زوال عقل ضروری باشد. پوشک های بزرگسالان به شکل های مختلف ساخته می شوند، از جمله آنهایی که شبیه پوشک های کودک سنتی، زیرپوش و پدهای شبیه به دستمال های بهداشتی (شناخته شده به عنوان لانه های بی

اختیاری) پوشک های بزرگسال شورتی ساخته شده است. در جامعه پزشکی، حرفه ای ها به خاطر شأن و احترام به جای استفاده از واژه پوشک از واژهای جایگزین مانند “پد بی اختیاری، پوشینه ” استفاده می شوند ، زیرا اصطلاح “پوشک” با بچه ها ارتباط دارد و بنابراین ممکن است یک معنی منفی داشته باشد.

فروش پوشینه فله ای فقط در حجم عمده می باشد. www.babylazem.ir

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال چسبی

با پیشرفت فناوری امکان خرید و سفارش محصولات مد نظر در کمترین زمان و بصورت غیرحضوری امکان پذیر شده است. جهت خرید عمده (خاوری) این محصول می توانید با ما در ارتباط بوده و ثبت سفارش نمایید.

مرکز فروش پوشک بزرگسال

این مجموعه از بزرگترین مراکز فروش محصولات سلولزی ویژه کودک، سالمندان و بانوان می باشد که امکان خرید پوشک بزرگسال ارزان قیمت را فراهم نموده است. جهت سفارش پوشینه بزرگسال فله ای با مناسب ترین قیمت ها نسبت به بازار کافی است با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط بوده و از آخرین قیمت ها مطلع گردید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک آرامیس

پخش عمده پوشک آرامیس در سراسر کشور

پوشک آرامیس یک محصول بسیار عالی ویژه بزرگسالان می باشد چرا که به طور کلی …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON