جمعه , مارس 29 2024
خانه / پوشک بچه / خرید عمده پوشک ماما با قیمت باورنکردنی

خرید عمده پوشک ماما با قیمت باورنکردنی

خرید عمده پوشک ماما را که از بهترین برندهای پوشک ایرانی می باشد با این مجموعه تجربه کنید. در صورتی که به دنبال خرید عمده پوشک ماما می باشید باید اذعان کرد که انتخاب درستی داشته اید و با خریداری عمده این محصول سود آوری بیش تری نصیب خود کرده اید. با توجه به اینکه کودک تا سن 2 سالگی می بایست از این محصول بصورت شبانه روزی استفاده کند پس باید در انتخاب آن نهایت دقت و توجه لازم را صورت داد. پوشک ماما به دلایل متعدد با افزایش درخواست روبه رو شده که یکی از آنها همین کیفیت مطلوب به نسبت هزینه های انجام شده است علاوه براین این نمونه پوشک تولید داخلی می باشد.

خرید عمده پوشک ماما و خصوصیات آن

این نوع پوشک را می توان به خاطر ساخت ایران بودنش و همچنین کیفیت مطلوب که دارد در قیاس با سایر نمونه های خارجی تحسین کرد چرا که در ساخت آن از تکنولوژی روز جهان بهره گرفته شده است. برای اینکه نوزاد احساس راحتی بیشتری داشته باشد در این پوشک از توده فوق جاذب استفاده شده و در کناره ها نیز لایه محافظ قرار گرفته است با این حال از لوسیون ویتامینه آلوئه ورا در جهت حفظ لطافت پوست کودک و رفع بوی نامطلوب سود برده اند. لایه محافظ به کار رفته در اطراف پوشک وظیفه ممانعت از نشت رطوبت به پاهای کودک را بر عهده دارد و همین طور به کار بردن نوار چسب های قوی که دو طرف قرار گرفته و به دفعات قابلیت باز و بسته شدن را دارد.

  سایز بندی پوشک ماما

  • سایز 1 مناسب برای 2 تا 4 کیلو گرم
  • سایز 2 مناسب برای 3 تا 6 کیلو گرم
  • سایز 3 مناسب برای 4 تا 9 کیلو گرم
  • سایز 4 مناسب برای 7 تا 18 کیلو گرم
  • سایز 5 مناسب برای 14 تا 25 کیلو گرم

خرید عمده پوشک ماما و نحوه سفارش آن

در صورت تمایل به خریداری این نوع پوشک با توجه به اینکه تولید داخلی است و می تواند توقع بسیاری از افراد را برآورده کند با ما در ارتباط باشید و در ارتباط با این محصول از مدیر فروش مجموعه مشاوره بگیرید و در صورتی که مایل بودید ثبت سفارش کنید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.

 

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON