جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بزرگ / خرید پوشک بزرگسال مبارک

خرید پوشک بزرگسال مبارک

خرید پوشک بزرگسال مبارک به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت های بی نظیر در حجم عمده از طریق این مجموعه امکان پذیر می باشد. پوشک مبارک ساخت کشور ایران بوده و دارای پودر جاذب از قدرت جذب بالا برخوردار می باشد. این پوشک مناسب استفاده بانوان و آقایان بوده و مدل چسبی می باشد. سایزبندی پوشک بزرگسال مبارک شامل سایز متوسط و بزرگ می باشد و از نظر قیمت گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد.

انواع پوشک بزرگسال بی اختیاری

پوشک های بزرگسال به دو نوع چسبی و شورتی تقسیم می شوند.

  • پوشک بزرگسال چسبی

نوعی از پوشک بزرگسال کامل به پوشک بزرگسال چسبی معروف است که مانند پوشک بچه در گوشه ها دارای نوار چسب می باشد که زمان پوشیدن یا خروج از بدن باز و بسته می شوند.

  • پوشک بزرگسال شورتی

پوشینه بزرگسالان شورتی برای زنان و مردان بزرگسال که بی اختیاری دارند استفاده می شود که مثل شورت پوشیده شده و یا از تن خارج می گردد. این مدل از پوشک بزرگسال دارای لایه جذب قوی است که از بیرون زدن ادرار و مدفوع جلوگیری نموده و باعث می شود تا فرد بیمار احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

پوشینه بی اختیاری بزرگسالان و مراقبت های بهداشتی

آیا شما با مشکلات بی اختیاری برای خود یا بیمارتان درگیر هستید؟ در مطالعات نشان داده شده است که طی سال های 2015 تا 2018 حدود 48% افزایش فروش و مصرف پوشک یک بار مصرف را خواهیم داشت. به طور کلی، پوشک های بزرگسالان تقریبا فقط به دلایل مرتبط با سلامت مصرف می شوند. همان طور که می دانیم

افرادی که دچار بیماری بی اختیاری می شوند نیازمند یکسری مراقبت های بهداشتی می باشند که مراقبت کنندگان باید برای بیمار خود رعایت کنند و در این شرایط این افراد نیازمند به محصولات بهداشتی مانند پوشینه بزرگسال (پوشک بزرگسال) و زیرانداز بی اختیاری می باشند زیرا آن ها قادر به کنترل مثانه یا روده خود نیستند. محصولات بی اختیاری شامل طیف گسترده ای از مدل ها از ارزان ترین  تا گرانترین قیمت و قدرت جذب های متفاوت تولید می شوند.

سفارش و خرید پوشک بزرگسال مبارک

جهت خرید عمده محصولات مبارک و پوشینه بزرگسال مبارک کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در انتهای متن با مدیریت فروش مجموعه در ارتباط بوده و از قیمت ها و نحوه ارسال مطلع گردید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON