جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / خرید پوشک جالیز با کیفیت مطلوب

خرید پوشک جالیز با کیفیت مطلوب

پوشک جالیز را باید به عنوان یک پوشک یکبار مصرف و پر کاربرد در نظر گرفت زیرا کودک به هنگام تولد و تا رسیدن به سنی که توان کنترل خود را به دست بیاورد طبیعتا نیاز مبرمی به این محصول خواهد داشت و باید به صورت نا محدود و در بازه های زمانی 4 تا 8 ساعته پوشک استفاده شده تعویض گردد. در صورت عوض نکردن پوشک جالیز و یا هر نوع برند دیگری مشکلات بسیاری اعم از بیماری های پوستی و خارش های شبانه آزار دهنده گریبان گیر نوزاد خواهد شد که این مسئله باید مد نظر قرار گیرد. با خریداری و استفاده از این پوشک به سادگی می توانید احساس راحتی و آرامش را در کودک خود مشاهده کنید.

پوشک جالیز

کیفیت پوشک جالیز

با جستجو در بازار پوشک طبیعتا به نام های بسیار سرشناس در این زمینه برخورد می کنید برخی از آنها برند های ایرانی بوده و بعضا برند خارجی شاید در ابتدا و با برخورد با این حجم عظیم کمی دچار سردرگمی شوید اما پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر توجه به اسم های شناخته شده به کیفیت و قیمت آن نیز توجه داشته باشید به عنوان مثال پوشک جالیز که تولید داخل می باشد علاوه بر بهداشتی و یک بار مصرف بودن دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشد که این موضوع برای خشک نگه داشتن پوست کودک کاملا ضروری خواهد بود اما نرمی و لطافت در این نمونه پوشک به خوبی احساس می شود تا موجب آسودگی کودک گردد و نکته دیگر اینکه عدم نفوذ رطوبت به پاهای کودک با استفاده از پوشش محافظ و ساختار ویژه آن صورت می پذیرد.

پوشک جالیز

شرکت شکوفه ماه گل تولید کننده پوشک جالیز

ذکر این موضوع که برند جالیز توسط شرکت تولیدی صنعتی شکوفه ماه گل مورد استفاده قرار می گیرد ضروری می باشد. این شرکت در سال80 شمسی و در شهرستان قم شروع به کار کرده و در زمینه محصولات سلولزی بهداشتی فعالیت می کند البته علاوه بر برند جالیز از دیگر نام های تجاری مانند آرنیکا و پیتالز هم بهره می برد.

سفارش پوشک جالیز

این نوع پوشک بصورت معمولی بوده و در حالت تک سایز بزرگ تولید و به بازار

عرضه می شود با این حال به دلیل با کیفیت بودن و همچنین قیمت مناسب

توانسته مصرف کننده را برای خرید خود متقاطع سازد. اگر تمایل به خریداری

این نمونه از پوشک دارید با ما ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

خرید پوشک طوبی

استفاده از تخفیفات با خرید پوشک طوبی

خرید پوشک طوبی برای تمام والدین که به کودک خود اهمیت می دهند واجب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON