جمعه , آوریل 19 2024
خانه / پوشک بچه / خرید پوشک معمولی بچه ارزان

خرید پوشک معمولی بچه ارزان

خرید پوشک معمولی بچه به صورت مستقیم از کارخانه می تواند با تخفیفات ویژه ای همراه باشد. پوشک معمولی بچه از جمله ارزان قیمت ترین پوشک بچه می باشد که برای نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش قیمت پوشک بچه بالاخص پوشک کامل نوزاد استفاده روزانه از پوشک معمولی بسیار مقرون به صرفه می باشد. مادران می توانند در تمام طول روز از این مدل پوشک برای نوزاد استفاده نمایند.

خرید پوشک معمولی

خرید پوشک معمولی در دو نوع کوچک و بزرگ صورت می گیرد. این سایز بندی مناسب برای رده های سنی مختلف کودکان می باشد. پوشک معمولی مناسب استفاده روزانه کودک بوده و به دلیل اینکه کودک در طول روز نیاز به تعویض مکرر پوشک در فواصل زمانی کوتاه برای جلوگیری از حساسیت و آسیب پوستی دارد استفاده از این نوع پوشک بسیار مناسب بوده و با صرفه اقتصادی همراه می باشد. پوشک معمولی تحت عنوان برندهای مختلف نظیر هلیا، گلبهار، آرامیس، شکوه و … در بازار به فروش می رسد.

پوشک معمولی بچه سایز بزرگ

پوشک معمولی سایز بزرگ از جمله پرفروش ترین مدل های پوشک بچه می باشد. این پوشک مناسب استفاده کودکان 7 تا 18 کیلوگرم می باشد. شما می توانید با توجه به وزن کودکتان پوشک سایز مناسب وی را انتخاب نمایید. پوشک معمولی مناسب برای کودکان زیر 7 کیلوگرم پوشک کوچک می باشد.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

نحوه خرید پوشک معمولی بچه

چنانچه از توزیع کنندگان پوشک معمولی می باشید و یا از مصرف کنندگان این مدل پوشک هستید، می توانید با تماس با ما اقدام به خرید پوشک معمولی با قیمت کارخانه نمایید. با خرید و ارسال مستقیم از کارخانه می توانید با بهترین قیمت ممکن اقدام به تهیه کالای مورد نظر خود نمایید. کافی است از طریق راه های ارتباطی ما با ما در تماس باشید تا از آخرین قیمت ها و برندهای موجود مطلع گردید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON