جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / خرید پوشک هلیا با ارزانترین قیمت ممکن

خرید پوشک هلیا با ارزانترین قیمت ممکن

خرید پوشک هلیا را می توان در هر اندازه و به دلخواه از این مجموعه صورت داد. موضوعی که برای والدین بسیار اهمیت دارد و ذهن آنها را به خود مشغول کرده است اینکه چه نوع پوشکی برای کودکشان مناسب تر می باشد و با ارگونومی بدن او بهتر تناسب خواهد داشت می توان گفت این مسئله بسیار اهمیت داشته و دارد پس می بایست در انتخاب این محصول دقت لازم صورت بگیرد. با خرید پوشک هلیا که هم کاملا بهداشتی بوده و هم یک بار مصرف می باشد می توان تا حدودی دغدغه های مشتریان را برطرف شده دید این نوع پوشک نه تنها بسیار با کیفیت است بلکه از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه است.

دلایل خرید پوشک هلیا

شاید بتوان خریداری این نمونه پوشک را به دلایل بسیاری توجیه کرد اما ذکر این مسئله که در شرایط امروزی و با افزایش سرسام آور قیمت برند های خارجی پوشک باید به دنبال یک پوشک کیفیت دار و نسبتا ارزان قیمت و البته از همه مهم تر ایرانی بود تا در سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و تولید داخلی کشور نیز سهیم باشیم. پوشک برند هلیا از نظر قدرت جذب بسیار خوب عمل کرده و اجازه نشت رطوبت به بیرون و علل خصوص پاهای کودک را نمی دهد. علاوه بر این با وجود ظرافت و نازکی که دارد بسیار لطیف بوده و از عرق سوز شدن، زخم و … جلوگیری به عمل می آورد همچنین به دلیل وجود لایه های محافظ در اطراف پوشک از نفوذ رطوبت پیشگیری کرده و احساس خشکی را به کودک القا می کند.

کارخانه سازنده و قیمت خرید پوشک هلیا

همان طور که گفته شد پوشک هلیا یک برند ایرانی بوده و مدت هاست که توسط شرکت پنبه شیراز که دفتر مرکزی آن در شهرستان زرقان واقع شده است تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت این محصول ممکن است به دو حالت بیان شود در حالت جزئی و عمده و البته هیچ کدام نرخ ثابتی نداشته و دست خوش تغییرات می باشد. با این حال قیمت جزئی سایز بزرگ این پوشک در حدود 15 تا 20 هزار تومان تخمین زده می شود.

سایزبندی پوشک هلیا

در حال حاضر بصورت معمولی و به دو شکل تولید و عرضه می شود

  • سایز کوچک
  • سایز بزرگ

نحوه سفارش برای خرید پوشک هلیا

با توجه به بهینه بودن خریداری این محصول و استقبال عموم افراد از

کالای با برند ایرانی می توان برای سفارش آن خیلی راحت و از طریق

این مجموعه اقدام نمود.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON