شنبه , آوریل 20 2024
خانه / پوشک بچه / خرید پوشک هلیا با تخفیف

خرید پوشک هلیا با تخفیف

خرید پوشک هلیا را می توانید به صورت یکجا از طریق این سایت اکنون سفارش دهید چرا که این مارک پوشک بچه تا به حال نزد مصرف کننده کیفیت مطلوبش به اثبات رسيده است و توانسته مشتریان زیاد برای خود فراهم آورد، خرید یک محصول با کیفیت مانند پوشک برند هلیا می تواند تا حدودی موجب آسودگی خاطر خریدار شده و از طرفی هنگامی که شما خرید عمده را در دستور کار قرار دهید مطمئنا از تخفیفات عالی بهره مند خواهید شد. پیشنهاد مجموعه ما خرید پوشک هلیا بوده و اصلی ترین دلیل این امر نیز علاوه بر کیفیت بالا هزینه مقرون به صرفه آن می باشد.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

آیا خرید پوشک هلیا خوبه؟

شاید این سوال برای شما نیز به عنوان یک مصرف کننده به وجود آمده باشد، خوب برای پاسخ به این پرسش می بایست به صورت کامل پوشک با برند مذکور را مورد بررسی قرار دهیم و تعدادی از ویژگی های قابل اتکا آن را بیان کنیم. این نوع پوشک به خاطر داشتن لایه محافظ مانع نشت رطوبت به پاهای کودک شده و این امر به عدم ایجاد التهابات پوستی کمک می کند، قدرت جذب بالا یکی از جمله ویژگی های مهم برای یک پوشک بچه با کیفیت می باشد که در برند هلیا نیز به دلیل استفاده از پودر جاذب مایعات به خوبی جذب می شوند، وجود خاصیت گردش هوا نیز مانع عرق سوز شدن کودک شده و به خشک ماندن پوست کمک می نماید و اما در آخر لطافت و نرمی این نمونه موجب راحتی کودک می شود.

خرید پوشک هلیا

قیمت پوشک هلیا

اگر در این قسمت بخواهیم به قیمت این برند بپردازیم در ابتدا باید گفت با توجه به عدم ثبات قیمت محصولات سلولزی و همچنین حیطه فعالیت این مجموعه ما می بایست به قیمت عمده این محصول بپردازیم.

در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در تماس باشید.

خرید پوشک هلیا

پوشک معمولی هلیا

همان طور که مطلع هستید در حال حاضر نوع معمولی برند هلیا عرضه شده

که در 2 سایز تولید و به منظور مصارف شخصی و … روانه بازار فروش می شود.

  • سایز کوچک
  • سایز بزرگ
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON