پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / دستمال مرطوب بچه / دستمال مرطوب ارزان

دستمال مرطوب ارزان

دستمال مرطوب با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار به فروش میرسد. دستمال مرطوب به عنوان یکی از محصولات پراستفاده که در موقعیت ها و برای کاربردهای مختلفی مصرف می شود، حائز اهمیت است. این نوع دستمال که دارای میزان کمی آب و مواد استریل شده می باشد، در بسته بندی های خاص برای حفظ رطوبت آن عرضه می شود اما آنچه در هنگام خریدن و انتخاب برند برای استفاده از دستمال مرطوب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد قیمت خرید به نسبت کیفیت یک محصول می باشد. با توجه به سهولت استفاده از این دستمال ها و همینطور میزان پاک کنندگی موثر آن در مقایسه با انواع خشک دستمال، انواع متنوعی از آن برای مصارف مختلفی تولید می شود.

انواع دستمال مرطوب

  • دستمال مرطوب بانوان: این نوع دستمال به عنوان یک پاک کننده بهداشتی بدن برای بانوان به حساب می آید. نوع دیگر دستمال مختص بانوان که به نام دستمال مرطوب آرایشی نیز معروف است، دارای ترکیبات شوینده ملایم و مرطوب کننده می باشد و برای تمیز کردن آرایش بدون آسیب رساندن به پوست صورت مناسب است.
  • دستمال مرطوب کودک: با توجه به پوست حساس کودکان، شستن آن با مواد شوینده معمولی می تواند التهاباتی را به همراه داشته باشد. دستمال مرطوب بچه با دارا بودن مواد ضد حساسیت، می تواند پاک کننده خوبی برای این دلبندان باشد.
  • دستمال مرطوب آنتی باکتریال: همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع دستمال دارای ترکیباتی است که خاصیت ضد باکتریایی داشته و یک پاک کننده مناسب به شمار می آید.
  • دستمال مرطوب دارای ویتامین: نوع یگری از دستمال های مرطوب که در ساختارشان برخی از ویتامین های مورد نیاز پوست را دارند و علاوه بر پاک کنندگی می توانند باعث مرطوب کنندگی پوست نیز شوند.
  • دستمال مرطوب تک نفره: یکی از مواردی که در سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از رستوران ها و سایر اماکن و همینطور در سفر و پیک نیک قرار گرفته، دستمال های تکی می باشد که معمولا به صورت معطر عرضه می شوند و برای تمیز کردن دست ها قبل و یا بعد از غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد دستمال مرطوب

با توجه به اهمیت دستمال مرطوب به عنوان محصولی که در تماس مستقیم با پوست قرار دارد، بهتر است با توجه به نیاز خود، از انواع متناسب استفاده کنید. دستمال های مرطوب درب دار و همچنین مدل استوانه ای که به شکل کمر باریک تولید می شوند، به دلیل سهولت در استفاده برای مصارف آرایشی و پاک کنندگی کودک می توانند گزینه مناسبی باشند. انواع معطر نیز به دلیل عطر خوبی که ایجاد می کنند، برای تمیز کردن دست ها بعد فعالیت و یا غذا خوردن کاربرد دارند. به طور کلی دستمال هایی که رطوبت بیشتری دارند، معمولا برای پوست نواحی حساس بدن انتخاب می شوند.

سفارش و خرید دستمال مرطوب

برای خرید این محصول کافی است از طریق راه های ارتباطی ما با مدیریت فروش مجموعه ارتباط برقرار کرده و از برندهای موجود و قیمت ها مطلع گردیده و سفارش خود را ثبت نمایید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON