چهار شنبه , آوریل 24 2024
خانه / دستمال مرطوب بانیو / دستمال مرطوب بانیو

دستمال مرطوب بانیو

دستمال مرطوب بانیو یکی از برند های دستمال مرطوب می باشد که به نسبت نقاط قوت بسیار از قیمت بسیار مناسب نیز برخوردار می باشد. این دستمال مرطوب از قدرت پاک کنندگی و میزان رطوبت خوبی برخوردار بوده و رایحه بی نظیر در هنگام استفاده از آن استشمام خواهید کرد. این برند توانسته جایگاه فروش خوب در بین مصرف کنندگان بیابد و رضایت مشتری حامی این برند دستمال مرطوب می باشد.

محصولات بانیو

دستمال مرطوب بانیو در دو مدل ویژه کودک و آرایشی تولید می شود. این محصولات در بسته بندی های 60 برگ و 120 برگ روانه بازار می شوند. از جمله ویژگی های این محصول بسته بندی های شیک و کارا می باشد. بسته بندی های شبیه به جعبه دستمال کاغذی و درب دار که استفاده از دستمال مرطوب را راحت می نماید.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

قیمت دستمال مرطوب بانیو

دستمال مرطوب با توجه به مدل آن یعنی آرایشی یا ویژه کودک دارای قیمت های متفاوت می باشد. خرید بصورت عمده سبب کاهش قیمت برای مصرف کنندگان و پخش کنندگان خواهد بود. قیمت خرید با توجه به میزان سفارش متفاوت می باشد. جهت اطلاع از قیمت های بروز شده محصول، کانال تلگرامی ما را دنبال نمایید.

شرکت بانیو

برند بانیو تولید کننده و عرضه کننده محصولات بهداشتی بر پایه روغن های گیاهی، فاقد پارابن و الکل، مواد رنگی و صابونی می باشد. این شرکت در زمینه تولید کلیه محصولات سلولزی فعالیت داشت اما به تازگی فقط محصول دستمال مرطوب را تولید می نماید. این دستمال ها حاوی ویتامین E بوده و از قیمت های بسیار مناسب برخوردار می باشد.

نحوه خرید و سفارش دستمال مرطوب بانیو

چنانچه تمایل به عرضه و پخش محصولات برند بانیو دارید و یا از مصرف کنندگان این برند می باشید کافی است با مدیریت بخش فروش محصولات در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON