پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / فروش ارزان پوشک بیبی کینگ

فروش ارزان پوشک بیبی کینگ

پوشک بیبی کینگ را به عنوان نمونه ای با کیفیت و مقرون بصرفه از طریق این سایت، هم اکنون خریداری کنید. چرا که این برند علی رقم نو ظهور بودن با قابلیت های خود توانسته طرفداران زیاد برای خود فراهم آورد و در این راستا کلیه استانداردها را رعایت کرده و در تولید پوشک بیبی کینگ علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از الیاف گیاهی بهره گرفته است که خود به دلیل یکبار مصرف بودن از ایجاد حساسیت در کودکان پیشگیری به عمل می آورد و مانع از بر هم خوردن حس آرامش در کودک می شود.

کیفیت پوشک بیبی کینگ

این نوع پوشک به دلایل متعدد با بازخورد مثبت مصرف کنندگان مواجه شده است که مهم ترین آن کیفیت مطلوب این برند در قیاس با هزینه ای که برای آن پرداخت می شود است. با این حال یکی از ویژگی های کاملا شناخته شده آن را باید قدرت جذب بسیار بالا دانست که با در نظر گرفتن لایه فوق جاذب در این نمونه پوشک امکان پذیر شده است و اما در کنار آن از لایه محافظ در کناره های پوشک نیز بهره گرفته شده تا به هیچ عنوان رطوبت به پوست نرسد و باعث ادرار سوختگی و التهاب نشود. دیگر مشخصه برند بیبی کینگ ساختار آناتومیک و متناسب با اندام کودک بوده که در عین ظرافت بسیار لطیف می باشد و به کمک لوسیون های ضد حساسیت موجب حفظ آرامش کودک شده است.

پوشک بیبی کینگ

قیمت پوشک بیبی کینگ

پوشک با برند بیبی کینگ در 4 سایز مختلف و به صورت کامل تولید می شود و با توجه به تفاوت در قیمت عمده و جزئی این محصول و زمینه فعالیت این مجموعه که بصورت کلی و عمده می باشد بهتر است از طریق تماس تلفنی با مدیر فروش قیمت عمده این محصول را دریافت کنید.

پوشک بیبی کینگ

سایزبندی پوشک بیبی کینگ

  • سایز1 یا نوزادی که 20 عددی می باشد
  • سایز2 یا کوچک که 16 عددی می باشد
  • سایز3 یا متوسط که 14 عددی می باشد
  • سایز4 یا بزرگ که 12 عددی می باشد
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON