پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک پارادایس / فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال پارادایس

فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال پارادایس

فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال پارادایس از طریق این سایت به صورت گسترده صورت می پذیرد پس در صورتی که مایل به ثبت سفارش برای این محصول پرفروش هستید هر چه سریعتر با این مرکز خرید تماس حاصل فرمایید چرا که پوشینه مورد نظر از هر جهت ویژگی های قابل اتکا فروانی داشته و علاوه بر کیفیت بالا به لحاظ بهای تمام شده نیز کاملا مقرون به صرفه بوده و این موجب فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال پارادایس گردیده که توانسته جایگاه ویژه ای نزد مصرف کنندگان برای خود به دست آورد.

فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال پارادایس و ذکر مشخصات آن

در حال حاضر و با توجه به امکان خرید گسترده از طریق اینترنت و به صورت آنلاین عموم افراد این راه را امتحان کرده و به دلیل سهولت در انجام خرید و اطمینان از بابت ارسال محصول ثبت سفارش برای کالای در خواستی خود را انجام می دهند. با این اوصاف خرید پوشک بزرگسال پارادایس که به تازگی این نام تجاری برای این نوع

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

پوشک به کار گرفته شده است کاملا توجیه اقتصادی دارد و ما نیز به منظور آشنایی بیشتر به تعدادی از مشخصات این برند یعنی پارادایس (آرامیس سابق) اشاره می کنیم. در این نمونه از پودر جاذب آنتی باکتریال استفاده شده به این منظور که علاوه بر جذب بالا اجازه رشد و نمو به باکتری و قارچ ها ندهد و همچنین از انتشار بوی نامطبوع پیشگیری نماید، داشتن نوار چسب های قوی در کناره ها باعث تطبیق بهتر پوشک با کمر بیمار می شود.

فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال

قیمت پوشک بزرگسال پارادایس

همان طور که مستحضر هستید این نوع پوشینه در دو سایز متوسط و بزرگ تولید شده و با توجه به امکان خرید به صورت عمده و جزئی قیمت نیز تغییر خواهد کرد با این حال ما به دلیل فعالیت در حوزه فروش عمده این محصول قیمت کلی آن را بررسی خواهیم کرد.

در صورتی که خواهان اطلاع از قیمت عمده این محصول هستید با ما در ارتباط باشید.

فروش اینترنتی پوشینه بزرگسال

خرید اینترنتی پوشک بزرگسال پارادایس

با توجه به کیفیت مطلوب این نمونه پوشک و همچنین ارزان قیمت بودن

آن به نسبت موارد مشابه ایرانی و خارجی اگر تمایل به خرید عمده یا

جزئی این محصول دارید با مدیر فروش مربوطه تماس گرفته و حجم مد

نظر خود را اعلام نمایید اطمینان داشته باشید در حداقل زمان ممکن

محصول درخواستی به دستتان خواهد رسید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

مرکز فروش پوشک ایزی لایف

مرکز فروش پوشک ایزی لایف

مرکز فروش پوشک ایزی لایف هم اکنون این برند محبوب را برای فروش عمده خود …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON