جمعه , آوریل 19 2024
خانه / دستمال کاغذی / فروش عمده ارزان ترین دستمال کاغذی جعبه ای

فروش عمده ارزان ترین دستمال کاغذی جعبه ای

فروش عمده دستمال کاغذی جعبه ای در تعداد 100 برگ، 200 برگ و 300 برگ با قیمت های کارخانه و تحویل رایگان در محل صورت می پذیرد. امکان سفارش دادن در تعداد بالاتر نیز وجود دارد اما سفارش تعداد بالا چندان مرسوم نبوده و سفارش در تعداد پایین بیشتر مورد پسند واقع شده است. اکثر برندها دستمال کاغذی در بسته بندی 200 و 300 برگ را عرضه می نمایند اما دستمال کاغذی سفارشی نیز توسط برخی از کارخانه ها پذیرفته می شود.

ارزانترین دستمال کاغذی در ایران

دستمال کاغذی با برندهای مختلف در ایران تولید می گردد. این برندها با توجه به مواد اولیه ای که به کار می برند قیمت های فروش متفاوتی دارند. برخی از این شرکت ها دستمال کاغذی تولید خود را علاوه بر مدل بسته بندی به صورت فله نیز به فروش می رسانند. دستمال کاغذی های فله قیمت پایین تری نسبت به مدل های بسته

فروش عمده دستمال کاغذی

بندی دارند. اما از آنجایی که مدل های بسته بندی شده از کیفیت و مرغوبیت لازم برای مصرف برخوردارند و از نظر بهداشتی نیز تایید شده می باشند تاکید به مصرف این نوع بیشتر از مدل فله ای آن می باشد. در میان انواع برندهای بسته بندی می توانید مدل هایی با بهترین و ارزان ترین قیمت و با به کارگیری بهترین تیشو رو خریداری نمایید. کافی است با ما در تماس باشید.

دستمال کاغذی عمده ارزان قیمت

اگر خریداران سفارشات خود را بصورت عمده و خاوری ثبت نمایند می توانند دستمال کاغذی صادراتی و با بهترین کیفیت را با قیمت های باورنکردنی و از درب کارخانه خریداری نمایند. امروزه کارخانه های مختلفی در زمینه تولید و فروش دستمال کاغذی فعالیت می نمایند که کالای خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند.

ارائه بهترین ها با پایین ترین قیمت افتخار ماست. www.babylazem.ir کافی است با ما تماس بگیرید… 09120688169

بعضی از این برندها محصولاتی با کیفیت بسیار پایین را عرضه می کنند. شما می توانید محصولات با کیفیت بالا و صادراتی را با قیمت همان محصولات بی کیفیت از طریق سایت www.babylazem.ir خریداری نمایید.

فروش عمده دستمال کاغذی

فروش عمده دستمال کاغذی جعبه ای

فروش انواع دستمال کاغذی و دلسی بدون واسطه و از کارخانه با بالاترین کیفیت و پایین قیمت توسط این مجموعه (سایت بی بی لازم) انجام می شود. جهت اطلاع از قیمت برند ما کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده را می توان از طریق خرید مستقیم از کارخانه تهیه نمود. …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON