پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / فروش عمده پوشک بیبی کینگ با ارزانترین قیمت

فروش عمده پوشک بیبی کینگ با ارزانترین قیمت

فروش پوشک بیبی کینگ به دلیل وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب رو به افزایش می باشد. پوشک بچه بیبی کینگ تولید داخلی بوده و جزء پوشک هایی است که با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد. ارسال این پوشک در حجم های بالا بصورت مستقیم از کارخانه انجام می گیرد و بدون واسطه می باشد. کارخانه پوشک بیبی کینگ در یزد واقع شده است و توسط نیروهای ایرانی اداره می گردد.

پوشک بیبی کینگ

پوشک بیبی کینگ جدیدترین نوع پوشک می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار گردیده است. با توجه به قیمت و کیفیت پوشک بیبی کینگ می توان آن را در زمره بهترین مدل های حال حاضر  پوشک بچه قرار داد. گرچه در بین برندهای پوشک قدیمی تر نظیر مای بی بی، مولفیکس و مرسی و بارلی و… اسامی برخی برندها ناآشناتر به نظر می رسد اما این پوشک ها به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به سایر برندها توانسته اند جایگاه فروش خوبی را برای خود بیابند و حتی با توجه به قیمت بالای برخی از برندهای قدیمی برندهای جدیدی نظیر بیبی کینگ توانسته است با استقبال فروش خوبی مواجه شود. فروش پوشک بیبی کینگ به دلیل برخورداری از کیفیت خوب و قیمت مناسب با حجم بالای از تقاضا در میان مصرف کنندگان و خریداران این پوشک مواجه شده است.

سایزبندی پوشک بیبی کینگ

پوشک کامل بیبی کینگ در نوع نرمال و دوبل در بازار به فروش می رسد.  پوشک بیبی کینگ نرمال در سایز 1، 2، 3 و 4 توسط کارخانه تولید می گردد. گرچه سایز بندی این پوشک شامل 4 گروه می گردد اما سایز 4 این برند پوشک را می توان بجای سایز 5 دیگر برندها مورد استفاده قرار داد و این سایزبندی منطبق با دیگر برندها می باشد. مدل دوبل این پوشک در دو سایز 3 و 4 تولید می گردد.

  • پوشک بیبی کینگ نرمال

  1. سایز یک: ۲۰ عددی
  2. سایز دو: ۱۶ عددی
  3. سایز سه: ۱۴ عددی
  4. سایز چهار: ۱۲ عددی
  • پوشک بیبی کینگ دوبل

  1. سایز سه: 38 عددی
  2. سایز چهار: 34 عددی

قیمت پوشک بیبی کینگ

پوشک بی بی کینگ در حال حاضر از قیمت خوبی نسبت به دیگر برندها برخوردار است. خرید در حجم بالا و بصورت خاوری برای عمده فروشان بسیار مناسب می باشد. قیمت خرید با توجه به حجم خرید متفاوت می باشد. برای گرفتن قیمت عمده می توانید با مدیران فروش ما در تماس باشید.

 نحوه سفارش و فروش پوشک بیبی کینگ

فروش انواع برندهای پوشک بچه از طریق سایت بی بی لازم مقدور می باشد. برند تازه وارد بیبی کینگ از جمله محصولاتی است که توسط ما بصورت عمده و به شکل ارسال مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. فروش پوشک بیبی کینگ در حجم های مختلف انجام می گردد. در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با ما در تماس بوده و از لیست قیمت ها و نحوه خرید و حتی چگونگی مراجعه حضوری به کارخانه مطلع گردید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON