جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / فروش فوق العاده پوشک بی بی کینگ

فروش فوق العاده پوشک بی بی کینگ

پوشک بی بی کینگ از جمله مدل پوشک های جدید است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته در میان سایر رقبا جایگاه خوبی را بیابد. برند بی بی کینگ به دلیل دارا بودن همزمان دو مزیت کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب یکی از گزینه های عالی برای انتخاب در بین سایر برندها می باشد. این برند جدید با تولید پوشک کامل بچه در سایزبندی متفاوت پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از مصرف کنندگان این کالا می باشد. این پوشک با برخورداری از سطح کتان و قدرت جذب بالا سبب آرامش کودک در هنگام استفاده از آن می گردد.

پوشک بی بی کینگ

یکی از جدیدترین پوشک هایی که به تازگی وارد بازار شده است برند بی بی کینگ می باشد. این پوشک مناسب برای تمامی اقشار جامعه می باشد چرا که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسب نیز برخوردار است. همچنین مناسب استفاده برای اقشار ضعیف جامعه و افرادی می باشد که به دلیل قیمت بالای پوشک مجبور به استفاده از پوشک فله ای می باشند.

کارخانه پوشک بی بی کینگ

کارخانه پوشک بیبی کینگ به تازگی در یزد راه اندازی گشته است و در زمینه تولید انواع مختلفی از پوشک بچه فعالیت می نماید. احداث کارخانه تولید پوشک بچه در استان سبب رشد اقتصادی استان یزد شده است. پوشک بی بی کینگ با وجود قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا توانسته است بازار فروش را به خوبی از آن خود نماید. کارخانه پوشک بیبی کینگ با استفاده از راه اندازی خط تولید مدرن و دستگاه های به روز توانسته قیمت پوشک خود را با قیمتی پایین تر از سایرین و مناسب استفاده برای تمام طبقات جامعه روانه بازار مصرف نماید.

نحوه سفارش و خرید پوشک بی بی کینگ

کارخانه پوشک برند بی بی کینگ در آینده ای نه چندان دور تمام بازار پوشک کشور را از آن خود می نماید و بخش وسیعی از پوشک کشور را تأمین خواهد نمود. مجموعه ما بدون واسطه امکان خرید مستقیم این کالا از درب کارخانه را برای متقاضیان و فروشندگان این کالا فراهم می نماید. برای خرید این کالا و ارسال آن بصورت مستقیم از کارخانه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه بی بی لازم در تماس باشید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

خرید پوشک طوبی

استفاده از تخفیفات با خرید پوشک طوبی

خرید پوشک طوبی برای تمام والدین که به کودک خود اهمیت می دهند واجب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON