سه شنبه , آوریل 23 2024
خانه / پوشک ب بم / فروش پوشک ببم به صورت عمده

فروش پوشک ببم به صورت عمده

پوشک ببم را به عنوان یک برند معتبر از این سایت هم اکنون سفارش دهید چرا که ویژگی های قابل اتکا بسیار داشته و در بین افراد جایگاه مناسبی بدست آورده است. با توجه به بروز مشکلات در بازار پوشک بچه و کمبود مواد اولیه بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات سلولزی در تنگنا قرار گرفته و حتی تعدادی از آنها عطایش را به لقایش بخشیدند، با این حال شرکت تولید کننده پوشک ببم در راستای توسعه این صنعت در کشور به کار خود ادامه داده و همچنان کالایی با کیفیت را به دست مصرف کننده می رساند تا رضایت خاطر مشتری را کسب نماید.

ویژگی های پوشک ببم

اگر بخواهیم از کیفیت مطلوب این نوع پوشک صحبت کنیم ناخواسته مجبور به بیان ویژگی های آن خواهیم بود و برای شروع به قدرت جذب بالای این برند اشاره می کنیم، به کار بردن لایه سبز فوق جاذب موجب جذب کامل مایعات شده و حس خشکی دائمی را به کودک می دهد و اما وجود لایه های محافظ و پخش کننده باعث عدم نفوذ رطوبت به پوست و خصوصا پاهای کودک شده و با خاصیت گردش هوا مانع از ادرار سوختگی و زخم می شود. البته در این نوع پوشک از نوار چسب های حرارتی محکم با کشسانی بیشتر جهت حرکت آزادانه کودک، انحنای بند ناف برای محافظت از بند ناف نوزاد، ساختار آناتومیک ظریف متناسب با اندام کودک و پوشش خارجی پارچه ای که بسیار نرم و لطیف بوده نیز برای کاهش حساسیت استفاده شده است.

پوشک ببم

شرکت پوشک ببم

شرکت پارس حیات کیمیا در حقیقت علاوه بر استفاده از نام های تجاری مختلف از برند ببم نیز برای محصولات خود بهره می گیرد این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی سهامی حیات کیمیا می باشد که پنجمین تولید کننده بزرگ پوشک بچه در جهان است و محصولات خود را به بیش از 90 کشور صادر می کند. این شرکت با به کارگیری مدرن ترین دستگاه ها سعی در پیشرفت هر چه بیشتر در این صنعت دارد.

پوشک ببم

سایزهای مختلف پوشک ببم

این برند از پوشک به صورت کامل بوده و در 4 سایز مختلف تولید می شود.

  • سایز 2 کوچک
  • سایز 3 متوسط
  • سایز 4 بزرگ
  • سایز 5 خیلی بزرگ
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON