پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / فروش پوشک بچه هلیا ارزان قیمت

فروش پوشک بچه هلیا ارزان قیمت

فروش پوشک بچه هلیا به صورت کلی و جزئی هم اکنون توسط این مجموعه خرید صورت می پذیرد، پس اگر تمایل به خرید عمده این محصول با توجه به کیفیت مطلوب و با احتساب قیمت مقرون به صرفه آن دارید می توانید در اسرع وقت اقدام نمایید. این نوع پوشک بچه با توجه به رعایت کلیه استانداردها و همچنین اصول بهداشتی توسط کارخانه تولید کننده رشد فروش بالایی داشته و در سالهای اخیر طرفداران فراوانی پیدا کرده است و با این شرایط فروش پوشک بچه هلیا توسط این سایت انجام شده تا موجب رضایت خاطر مشتری گردد.

فروش پوشک بچه هلیا و با توجه به کیفیت آن

شما می توانید با در نظر گرفتن کیفیت این نمونه پوشک آن را در حجم بالا به عنوان مثال نیسانی و خاوری تهیه نمایید و از تخفیفات مناسبی بهره مند گردید و ما در این بخش برای اینکه شما در هنگام خریداری این برند از پوشک آسوده خاطر باشید تعدادی از مشخصات آن را بیان خواهیم کرد. پوشک با برند مذکور به لحاظ جذب شرایط  ایده آلی داشته و این امر طبعا به دلیل استفاده از پودر جاذب در آن می باشد، داشتن لایه محافظ در کفل و کناره ها از نشت کلی رطوبت پیشگیری می نماید و همچنین باعث عدم ایجاد مشکلاتی از قبیل زخم و التهابات پوستی می شود، داشتن حس آرامش در کودک از هر عما دیگری مهم تر بوده و این نوع پوشک حس خششکی دائمی را در کودک تداعی می کند.

فروش پوشک بچه هلیا

شرکت پوشک هلیا

پوشک هلیا توسط شرکت پنبه شیراز تولید شده که عموما به شکل معمولی بوده و به لحاظ کیفیت شرایطی مساعد داشته و می توان گفت کاملا اقتصادی می باشد، دفتر مرکزی این شرکت نیز در شهرستان زرقان واقع شده و می بایست به این نکته نیز اشاره کرد که استفاده از بروز ترین تکنولوژی در تولید باعث ترغیب مصرف کننده به خریداری این پوشک شده است.

فروش پوشک بچه هلیا

خرید اینترنتی پوشک هلیا

با توجه به اینکه پوشک با برند مذکور ویژگی های قابل اتکا بسیاری دارد

و همچنین نرخ فروش بالای آن اگر علاقمند به خرید عمده آن هستید با

مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید و حجم مد نظر خود را اعلام نمایید

تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول درخواستی شما برایتان ارسال گردد.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON