پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / فروش پوشک ماما مدل Jeans سایز بزرگ بسته 40 عددی

فروش پوشک ماما مدل Jeans سایز بزرگ بسته 40 عددی

فروش پوشک ماما سایز بزرگ برای نوزادان وزن 7 تا 18 کیلوگرم مناسب می باشد. پوشک مارک ماما پوست نرم  و لطیف کودک شما سازگاری دارد و از حساسیت پوستی در کودک جلوگیری می نمابد. بسته بندی این مدل پوشک بچه 40 تایی می باشد. این برند پوشک از بالاترین قدرت جذب به دلیل وجود توده جاذب برخوردار می باشد که می تواند به میزان قابل توجهی میزان جذب رطوبت را افزایش دهد. در پوشک برند ماما لایه محافظ عمودی وجود دارد که می تواند مانع عبور رطوبت به  کناره های پای کودک شده و ازسوختگی پوست و التهاب پوستی کودک جلوگیری می نماید.

فروش پوشک ماما

مشخصات پوشک ماما

لایه خارجی این مدل پوشک از برند ماما با طرح جین و بصورت پارچه ای می باشد. بررسی مداوم  پوشک کودک توسط والدین ایجاب می نماید چسب پوشک بچه به دفعات زیاد امکان باز و بسته شدن را دارا باشد و پوشک چسبی ماما از این قابلیت برخوردار می باشند. این چسب ها در پوشک ماما در قسمت جلو و کناره های پوشک وجود دارد. همچنین نحوه  طراحی و زیبایی این پوشک ها از نظر مصرف کنندگان قابل قبول و مورد رضایت بوده و از نظر میزان جذب رطوبت نیز از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. وجود لوسین ویتامینه و آلوئه‌ورا موجود در این پوشک باعث نرم و لطیف نگه‌ داشتن پوست کودک شده و از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

شرکت پوشک ماما

شرکت جهان صادرات تولید کننده برند ماما می باشد.  در ابتدا فعالیت این شرکت در زمان تاسیس در حوزه محصولات چرمی بود. چند سال بعد شرکت جهان صادرات شروع به فعالیت در زمینه محصولات سلولزی و بهداشتی نمود. در حال حاضر نام این شرکت گروه صنعتی جعان صادرات می باشد که توانسته در کشورهای در حال توسعه نظیر آذربایجان و اکراین نیز فعالیت نمایید و زمینه کار برای 400 نفر نیز ایجاد کرده است.

فروش پوشک ماما

فروشگاه پوشک ماما

چنانچه شما از مصرف کنندگان برند ماما هستید و از کیفیت این پوشک برای کودک خود راضی بودید می توانید برای خرید این کالا از مرکز اصلی فروش پوشک ماما اقدام نمایید. خرید از مراکز فروش پوشک بچه سبب خریداری با قیمت مناسب نسبت به دیگر مکان ها می گردد.

نحوه خرید و فروش پوشک ماما در مجموعه ما

مجموعه ما با هدف دسترسی آسان کلیه محصولات سلولزی برای مصرف کنندگان فعالیت می نماید. اگر شما از مصرف کنندگان و یا فروشندگان این کالا می باشید می توانید با مدیر فروش ما در ارتباط بوده و از مشاوره خرید کالا بهره مند شوید. همچنین اگر تمایل به همکاری با مجموعه ما جهت خرید و فروش پوشک ماما دارید می توانید در خواست خود را برای ما ارسال نمایید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.

منبع: بی بی لازم

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON