پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / فروش پوشک مامی بسیار ارزان

فروش پوشک مامی بسیار ارزان

پوشک مامی یکی از برند های گروه صنعتی جهان صادرات می باشد که تا به حال توانسته کیفیت مطلوب خود را به مصرف کنندگان نشان دهد البته علی رغم کیفیت بالا می توان از قیمت به صرفه آن نیز به عنوان عاملی برای جلب توجه مشتری نام برد. به هر حال پوشک مامی به دلایل متعددی با رشد فروش مواجه شده است که یکی از آنها همین رعایت اصول بهداشتی و کلیه استانداردها می باشد.

مشخصات پوشک مامی

اگر بخواهیم بصورت کامل به ویژگی های این نوع از پوشک بپردازیم بهتر است ابتداعا شما را با یک بار مصرف بودن آن آشنا کنیم چرا که بسیاری از مشکلات و بیماری های پوستی کودکان در نتیجه استفاده از کهنه هایی می باشد که چندین بار مورد استفاده قرار می گیرند. پوشک با برند مامی دارای لایه جاذب بوده که این ویژگی خود باعث جذب کامل رطوبت شده و با داشتن لایه های محافظ در کناره های پوشک به هیچ عنوان اجازه نشت رطوبت به پاها و پوست کودک را نمی دهد و البته در کنار این موارد می بایست به استفاده از لوسیون های نرم کننده در این نمونه پوشک نیز اشاره کرد که خود از ایجاد حساسیت پیشگیری می کند. ساختار متناسب با اندام کودک و همچنین طرز طراحی لایه های بیرونی و درونی آن که موجب تبادل هوا در داخل پوشک می شود نیز بسیار مهم است.

پوشک مامی

کارخانه پوشک مامی

گروه صنعتی جهان صادرات در سال 1365 با هدف فعالیت در زمینه محصولات چرمی احداث گردید اما به دلیل تجربیات موسس آن در زمینه محصولات سلولزی بهداشتی در سال 1373 شروع به تولید این محصولات کرده و با بروز کردن دستگاه های خود روندی رو به رشد داشته است و به تازگی اقدام به تاسیس شعب دیگر در کشور های آذربایجان و اوکراین کرده است.

پوشک مامی

پوشک بچه مامی

در صورتی که با ویژگی های این نوع پوشک آشنا شده اید و در صدد خرید

این برند محبوب هستید ما در این مجموعه این امکان را به راحتی فراهم

کرده ایم تا بدون اتلاف وقت مصرف کننده بتواند محصول مورد علاقه خود

را در هر اندازه خریداری نماید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON