پنجشنبه , مارس 28 2024
خانه / پوشک بچه / قیمت انواع پوشک فله ای

قیمت انواع پوشک فله ای

قیمت انواع پوشک فله ای با توجه به کیفیت آن و درجه یک، دو و یا سه بودن آن تعیین می گردد. با توجه به اینکه پوشکی که برای کودک مورد استفاده قرار می گیرد باید از نظر بهداشتی مورد تایید باشد و استفاده از نوع غیر بهداشتی و غیر استاندارد می تواند موجب ایجاد بیماری و حساسیت پوستی کودکان شود انتخاب نوع مرغوبتر و درجه یک پوشک فله ای که معمولا با قیمت های بالاتر در بازار به فروش می رسد کاملا مناسب استفاده برای کودکان می باشد. پوشک بچه درجه دو و سه معمولا بازیافتی بوده و از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.

پوشک چیست؟

پوشک وسیله‌ای است که به کودکان یا سالمندان می‌بندند تا کسانی که قادر به کنترل ادرار و مدفوع خود نیستند از آن استفاده کنند. این وسیله از پنبه یا الیاف قابل جذب تهیه می گردد تا سبب ادرار سوختگی نشود. برخی پوشک‌ ها یک‌ بار مصرف‌ اند و برخی نیز قابل شستشو هستند و قابلیت استفاده دوباره را دارند. پوشک های یک بار مصرف نیاز به تعویض داشته و چنانچه به موقع تعویض نگردد سبب سوختگی و حساسیت پوستی در کودک می گردد. پوشک های چندبار مصرف را می توان شست و مجدد استفاده نمود. جنس این پوشک ها از پنبه، کنف، بامبو و فیبرهای پلاستیکی مثل پارچه PLA یا PU می باشد.

انواع پوشک

  • پوشک بچه
  • پوشینه بزرگسالان

پوشک بچه در ابتدا برای پوشاندن نوزادان تهیه شد. و بعد تر توسط بزرگسالان که دچار کهولت سن شده و مبتلا به بی‌ اختیاری هستند و یا از معلولیت جسمی و روانی رنج می برند و یا افرادی که در بیمارستان بستری شده اند مورد استفاده قرار می گیرد؛ و همچنین برخی افراد به دلیل شرایط ویژه کاری از این پوشک ها استفاده می نمایند.

لیست قیمت انواع پوشک فله ای

با توجه به تولید پوشک های فله ای توسط کارخانه های مختلف و برندهای متفاوت قیمت های فروش آن نیز متفاوت می باشد. اما عموما این پوشک های فله ای با قیمت های بسیار مناسب به صورت کیلویی و یا بسته بندی های نایلونی به فروش می رسند. جهت مطلع شدن از لیست قیمت های پوشک فله ای می توانید با ما در تماس باشید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

قیمت عمده پوشک تاتی

نازلترین قیمت عمده پوشک تاتی

قیمت عمده پوشک تاتی را به وسیله ارتباط مستقیم با مدیر فروش مجموعه ما می …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON