شنبه , آوریل 20 2024
خانه / پوشک بچه / معرفی 8 برند تاپ پوشک معمولی بچه

معرفی 8 برند تاپ پوشک معمولی بچه

پوشک معمولی بچه اولین مدل پوشک بچه تولید شده بود که توانست وظیفه مادران را راحت تر کرده و از آن پس پوشک یکبار مصرف جای کهنه های قدیمی بچه را گرفت. این پوشک نسبت به نوع پوشک کامل از قیمت های مناسب تری برخوردار بوده و یک گزینه مناسب برای مادرانی است که به دنبال خرید پوشک ارزان می باشند. پوشک های معمولی تحت عنوان برندهای مختلف تولید می گردند. هدف ما در این مقاله معرفی انواع پوشک معمولی بچه می باشد.

1.پوشک معمولی هلیا

پوشک معمولی بچه هلیا تولید کارخانه پنبه شیراز (سهامی خاص) می باشد. زمینه فعالیت این کارخانه در حوزه پوشک بچه، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی و پنبه می باشد. پوشک های معمولی در دو نوع کوچک و بزرگ تولید می گردد. بسته بندی این پوشک ها 20 عددی بوده و از نظر کیفیت در حد مطلوبی می باشد. مواد به کار رفته در این نوع پوشک از مواد اولیه مرغوب بوده و کودکان در هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی نخواهند نمود.

2.پوشک معمولی گلبهار

پوشک بچه گلبهار برند دیگری از شرکت پنبه شیراز می باشد. پوشک های این برند نیز در دو نوع کوچک و بزرگ تولید می نماید.

3.پوشک معمولی طوبی

پوشک طوبی کاری از گروه گلخند بهداشت می باشد. این شرکت پوشک معمولی را در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می نماید. این کارخانه علاوه بر تولید پوشک معمولی پوشک کامل بچه را در چهار سایز مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می نماید.

4.پوشک معمولی ماه منظر

پوشک ماه منظر دیگر برند تولید شده توسط کارخانه گلخند بهداشت می باشد که همانند برند طوبی در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می گردد.

5.پوشک معمولی بیتا

پوشک معمولی بیتا تولید شرکت نیمه شعبان می باشد. شرکت نیمه شعبان (سهامی خاص) اقدام به احداث مجموعه ای به مساحت بیست و شش هزار متر مربع در سمنان نموده و دستاوردهای چهار دهه آن با تلاش مهندسین و کارشناسان خبره و همکاری صمیمانه کارگران زحمتکش با مدیریت مجموعه در پدید آمدن محصولی با نام بیتا که یکی از برندهای مشهور و برتر صنایع سلولزی

بهداشتی را حاصل شده است. این شرکت پوشک های بچه معمولی را در دو نوع کوچک و بزرگ تولید می نماید. هر بسته این پوشک ها شامل 20 پد می باشد. پوشک بچه یکی از محصولاتی است که توسط گروه نیمه شعبان تولید می گردد از دیگر محصولات این شرکت می توان به دستمال کاغذی، حوله کاغذی، دستمال توالت، نوار بهداشتی و دستمال جیبی اشاره نمود.

6.پوشک معمولی آرامیس

مجموعه آرامیس با ایجاد اشتغال مستقیم برای 300 نفر و به طور غیرمستقیم برای 100 نفر یکی از کارآفرینان نمونه می باشد که توانسته ایجاد اشتغال را افزایش دهد. با به کارگیری افراد متخصص در امر تولید و با استفاده از مدرن ترین دستگاه های دنیا خصوصا در امر تولید پوشک کامل بزرگسال که در ایران به نوبه خود منحصر به فرد می باشد مجموعه آرامیس توانسته در رقابت با دیگر محصولات تولیدی در ایران و در خارج از کشور گام بلندی بردارد.
مجموعه آرامیس دارای آزمایشگاهی تخصصی با پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها در امر کنترل کیفیت محصولات تولیدی است که قادر است برترین کنترل کیفیت را انجام داده تا محصول مورد نظر از نظر کیفیت و سالم بودن به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شود. در حال حاضر پوشک آرامیس در سایز بزرگ و در بسته بندی 20 عددی تولید می گردد.

7.پوشک معمولی شکوه

شرکت نگین شرق در سال 1373 با موضوع فعالیت در صنایع سلولزی تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید محصولاتی نظیر انواع دستمال کاغذی، دستمال حوله ای، اقتصادی و جیبی و نوار بهداشتی و پوشک بچه فعالیت دارد. پوشک بچه معمولی شکوه در سایزبندی کوچک و بزرگ و در بسته بندی 20 عددی تولید می گردد.

8.پوشک معمولی آرنیکا (جالیز)

شرکت شکوفه ماه گل قم تولید کننده محصولات سلولزی بهداشتی می باشد. در حال حاضر این شرکت در زمینه تولید پوشک معمولی بچه در سایز بزرگ فعالیت می نماید. این پوشک ها در بسته بندی های 20 عددی می باشند. از دیگر محصولات تولیدی می توان به دستمال کاغذی، دستمال دلسی و نوار بهداشتی اشاره نمود.

نحوه سفارش و خرید پوشک معمولی بچه

مجموعه بی بی لازم در زمینه پخش و عرضه انواع برندهای پوشک معمولی بچه با برندهای مختلف فعالیت می نماید. چنانچه تمایل به خرید پوشک معمولی دارید می توانید با مدیران فروش ما جهت مشاوره و خرید در تماس باشید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON