پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / نوار بهداشتی / نوار بهداشتی فلورا

نوار بهداشتی فلورا

نوار بهداشتی فلورا از جمله پرفروش ترین برندهای نوار بهداشتی ایرانی موجود در بازار می باشد. این برند از محصولات شرکت جهان صادرات می باشد. این شرکت با تولید نوار بهداشتی تحت عنوان برند فلورا، لیدی کر و نایس توانسته بخش وسیعی از بازار فروش محصولات سلولزی ایران را تحت پوشش خود قرار دهد. نوار بهداشتی فلورا در دو نوع نوار بهداشتی بالدار فلورا سایز بزرگ و نوار بهداشتی بالدار فلورا مشبک سایز بزرگ در بازار به فروش می رسد.

نوار بهداشتی داخلی

نوار بهداشتی، مورد نیاز تمام بانوانی است که عادت ماهانه را تجربه می‌کنند. انواع نوار بهداشتی‌ ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که هر کدام مناسب استفاده برای تعدادی از بانوان می باشد. نوار بهداشتی های ایرانی با کیفیتی عالی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند، که یکی از این برندها فلورا می باشد.

چه نوار بهداشتی استفاده کنیم؟

  • توجه به میزان خونریزی: معمولا بین میزان خونریزی ماهانه و اندازه نوار بهداشتی رابطه مستقیمی وجود دارد. اگر میزان خونریزی‌ تان بهتر است از نوار بهداشتی بالدار با سایز بزرگ استفاده نمایید و اگر لکه‌ بینی دارید استفاده از نوار بهداشتی سایز کوچک و بدون بال یا نوار بهداشتی معمولی توصیه می شود.
  • توجه به ضد حساسیت بودن: برخی افراد د رهنگام استفاده از نوار بهداشتی دچار خارش می شوند این می تواند نشانه حساسیت به آن نوار بهداشتی باشد که در این صورت باید از مدل ضد حساسیت استفاده نمایید.
  • توجه به سایز نوار بهداشتی: نوار بهداشتی با توجه به نیاز بانوان در سایز های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شود که با توجه به نیاز خانم ها باید سایزبندی مناسب انتخاب گردد.
  • زمان استفاده: هر مدل نوار بهداشتی از ویژگی‌های مختلفی برخوردار می باشد. به عنوان مثال نوار بهداشتی تحت عنوان ویژه شب بزرگتر بوده و از قدرت جذب بالاتری برخوردار بوده می باشد.

نوار بهداشتی فلورا

نوار بهداشتی فلورا تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و دارای قدرت جذب بالایی می باشد. افرادی که تمایل به استفاده از برندهای داخلی دارای کیفیت خوب با قیمت مناسب می باشند برند فلورا گزینه مناسبی می باشد. این برند بصورت نوار بهداشتی بالدار و مشبک تولید می گردد.

خرید نوار بهداشتی عمده

چنانچه تمایل به خرید نوار بهداشتی فلورا داشته باشید می توانید از طریق این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید. می توانید با مشاورین و مدیران فروش ما در جهت انتخاب محصول و اطلاع از قیمت آن ها در ارتباط باشید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON