پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بارلی / پخش عمده پوشک بارلی در ایران

پخش عمده پوشک بارلی در ایران

پخش عمده پوشک بارلی به عنوان یک نمونه پوشک یک بار مصرف با کیفیت مطلوب توسط این مجموعه صورت می پذیرد. پخش عمده پوشک بارلی که بصورت چسبی باز و بسته می شود و قابلیت های متنوعی را دارا می باشد به سادگی انجام شده و رضایت مصرف کننده را در پی خواهد داشت. این نوع پوشک به دلیل داشتن قابلیت جذب بالا همواره مورد پسند عموم هموطنان بوده است چرا که قدرت جذب بالا همراه با جلوگیری از حساسیت های پوستی موجب برطرف شدن نیاز نوزادان و کودکان ایرانی خواهد شد. البته که این برند پوشک تولید داخلی می باشد و با توجه به کیفیت آن و حمایت از تولیدات ملی می بایست پشتیبانی کامل از آن صورت گیرد.

ویژگی های بارز پوشک بارلی

  • به علت داشتن پودر جاذب باعث بالا رفتن قدرت جذب پوشک می شود.
  • بسیار لطیف و انعطاف پذیر است.
  • با داشتن منافذ در لایه بیرونی پوشک موجب هوا رسانی به پوست کودک می شود.
  • در این نمونه پوشک لایه اضافه تعبیه شده تا از برگشت مایع به سطح پوست جلو گیری شود.
  • وجود نوار های چسبی در کنار و جلو پوشک استفاده از آن را راحت تر کرده است.
  • پوشک بارلی ضد حساسیت می باشد.

پخش عمده پوشک بارلی با توجه به سایز بندی آن

یکی از نکاتی که همواره در بحث پوشک مد نظر است همین سایز بندی آن می باشد تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان این محصول سایز بندی کاملی ارائه نمی دهند و فقط به کوچک، متوسط و بزرگ خلاصه می شوند. اما این برند یعنی بارلی انواع پوشک خود را در اندازه های 1 تا 5 و برای رده های سنی متفاوت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

فروش عمده پوشک برند بارلی

این نوع پوشک با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت متناسب آن بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. چرا که در صورت خرید بصورت عمده این محصول هزینه کمتر خواهد شد و این نکته می تواند در خرید و فروش کالاهایی از این دست بسیار تاثیر گذار باشد. در حقیقت برندهایی نظیر بارلی و مرسی محصولات تولیدی شرکت ماریناسان است که با نام تجاری گلرنگ فعالیت می کند این شرکت در سال 90 ایجاد شده و محصولات خود را در اختیار عموم قرار داده است.

نحوه سفارش و پخش عمده پوشک بارلی

اگر مایل به خریداری این برند پوشک با وجود تمام ویژگی هایی که برای آن بیان شد هستید به راحتی می توانید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرید و حجم محصول درخواستی خود را سفارش دهید. در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول و همچنین دریافت قیمت عمده آن با ما تماس بگیرید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON