جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک فله / پخش عمده پوشک فله ارزان

پخش عمده پوشک فله ارزان

پخش عمده پوشک فله به دلیل کاربرد بسیار زیاد از طریق این سایت صورت می گیرد. پخش عمده پوشک فله بصورت کیلویی انجام می شود و سالانه تقاضای گسترده ای برای خریداری این نوع پوشک به مراکز فروش عمده آن و همچنین فروشگاه های اینترنتی که امروزه جایگزین بسیاری از مراکز فروش حضوری شده اند شکل می گیرد. شاید بتوان دلیل درخواست هنگفت برای این محصول را اینگونه توصیف کرد که در چند وقت اخیر بازار این کالای پر مصرف متلاطم بوده و نرخ ثابتی نداشته است با این حال نوع فله به دلیل قیمت مناسب با شرایط امروز پوشک برای بیشتر مصرف کننده ها کاملا بصرفه می باشد.

پخش عمده پوشک فله ارزان

پخش عمده پوشک فله

باید به این نکته اشاره کرد که مصرف کننده علی رغم اینکه از خرید یک کالا به دنبال کیفیت مناسب می باشد قیمت محصول مورد علاقه خود را نیز کنترل می کند و طبیعتا هر چه این دو در شرایط مساعد تری قرار داشته باشند مصرف کننده میل و رغبت بیشتری برای خرید آن از خود نشان می دهد. انواع پوشک همان طور که مستحضرید در دو شکل با بسته بندی و کیلویی به

بازار عرضه می شود که البته نوع کیلویی آن به لحاظ بهداشتی چندان قابل اعتماد نبوده و امکان ایجاد ناراحتی های پوستی برای کودکان که بسیار حساس می باشند را دارد و همین امر موجب تردید در خریداری نمونه کیلویی می شود اما در مقابل نوع بسته بندی با برند ایرانی با توجه به قیمت متناسب و رعایت مسائل بهداشتی در آن می تواند گزینه مناسبی برای طیف وسیعی از کودکان باشد.

انواع پوشک موجود در بازار

  • پوشک بسته بندی
  • پوشک کیلویی

پخش عمده پوشک فله و نحوه سفارش آن

در صورتی که به دنبال خریداری این کالا هستید پیشنهاد ما به شما سفارش این پوشک با برند ایرانی می باشد چرا که از لحاظ کیفیت و هزینه کاملا به صرفه است. تنها کافیست با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش کنید.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول و اطلاع از قیمت عمده آن با ما در تماس باشید:




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON