سه شنبه , آوریل 16 2024
خانه / پوشک بچه / پخش عمده پوشک مای بی بی بچه

پخش عمده پوشک مای بی بی بچه

پخش عمده پوشک مای بی بی که حقیقتا نمونه برتر پوشک با برند ایرانی می باشد توسط این مجموعه صورت می پذیرد. ممکن است پخش عمده پوشک مای بی بی به صورت جزء و کل انجام شود که عموما مراکز فروشگاهی واسته فروش جزئی این نمونه پوشک می باشند اما اگر به دنبال خریداری عمده این کالا با کیفیت هستید به سادگی و با مراجعه به این مجموعه می توانید از خرید خود نهایت سودآوری را داشته باشید. به هر صورت پوشک عضو لاینفک از لوازم مورد نیاز برای کودکان می باشد.

پخش عمده پوشک مای بی بی و ویژگی های آن

محصولات این برند از پوشک کیفیت قابل قبولی را ارئه داده و نظر اکثریت مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. مسئله ای که مادران در استفاده از پوشک برای کودکشان بسیار به آن اهمیت می دهند نرمی و لطافت جنس پوشک و وجود منافذ در لایه بیرونی می باشد که در حقیقت باعث عدم عرق سوزی و زخم شدن در اثر ادرار می شود. البته که یک پوشک استاندارد باید از برگشت ضایعات به سطح پوست کودک جلوگیری کرده و اسباب راحتی و حرکت پاهای کودک را فراهم کند. تمام این ویژگی های بیان شده را می توان در این برند یعنی مای بیبی عینا مشاهده کرد و علاوه بر این وجود لوسیون با عصاره بابونه مانع از تحریک پوست می شود و با داشتن چسب های قوی از آویزان شدن پوشک جلو گیری به عمل می آورد.

انواع پوشک مای بی بی

  • مای بیبی مدل ممتاز
  • پوشک کامل بچه مای بی بی
  • مای بی بی مدل max care
  • مای بیبی مدل chamomile
  • مای بیبی مدل stretchy

نحوه سفارش در پخش عمده پوشک مای بی بی

در صورتی که شما از مشتریان این برند شناخته شده پوشک یعنی مای بیبی هستید بهتر است آن را بصورت عمده خریداری کنید چرا که به لحاظ هزینه هم کاملا به صرفه تر می باشد. ما این امکان را در این مجموعه ایجاد کرده ایم تا مصرف کننده با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را در هر حجم با مشاوره مدیر فروش سفارش داده و از خرید آن رضایت کامل داشته باشد.

در صورت تمایل خرید و فروش این محصول با ما در تماس باشید




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON