جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / پخش عمده پوشک مولفیکس ایرانی با تخفیف ویژه

پخش عمده پوشک مولفیکس ایرانی با تخفیف ویژه

پخش عمده پوشک مولفیکس ایرانی در بازار سلولزی با تخفیف ویژه برای خریداران شهرستان انجام می پذیرد. پخش و ارسال برای برخی از استان ها بصورت رایگان صورت می پذیرد که فرصت خوبی را برای خرید فراهم می کند که هم از نظر قیمت خرید و هم از نظر هزینه ارسال برای خریدارن و مصرف کنندگان این کالا کاملا به صرفه خواهد بود. پخش عمده شامل کلیه محصولات شرکت پارس حیات از جمله محصولات ویژه بانوان با برند مولپد و دستمال کاغذی با برند تنو و پاپیا نیز می گردد.

تخفیف خرید پوشک

از آنجایی که پوشک مولفیکس خواهان زیادی داشته و میزان خرید و مصرف آن نیز بالا می باشد تقاضا برای خرید این کالا رو به افزایش است لذا خرید این کالا در حجم متفاوت از درصد تخفیف متفاوتی نیز برخوردار خواهد بود. در ازای خرید با حجم بالا از میزان تخفیف بسیار خوبی بهره مند میشوید. ارسال برای برخی از استان ها بصورت رایگان صورت می پذیرد. با توجه به ثبات نسبی قیمت پوشک، قیمت آن تا سال آینده تغییری نخواهد داشت.

پخش عمده پوشک مولفیکس ایرانی در بازار

با توجه به بازار آشفته پوشک طی ماه های اخیر و افزایش نرخ قیمت ها عده ای از افراد به خرید این کالا مبادرت ورزیده بودند. اما با توجه به ثبات قیمت و عدم افزایش قیمت ها در سال آتی می توان با خیال راحت به خرید پوشک با قیمت مناسب نسبت به زمان نوسانات قیمت پرداخت. پخش عمده پوشک به سراسر ایران از طریق مجموعه ما فراهم گردیده و قیمت ها برای خرید در حجم عمده با تخفیفات بالایی همراه خواهد بود. پخش عمده پوشک مولفیکس ایرانی و کلیه محصولات شرکت پارس حیات به سراسر ایران امکان پذیر می باشد.

محصولات شرکت پارس حیات

فعالیت شرکت پارس حیات در زمینه تولید محصولات بهداشتی سلولزی نظیر محصولات مراقبت کودک با نام پوشک بچه مولفیکس و ببم، محصولات بهداشتی بانوان با نام مولپد و دستمال کاغذی با نام تنو و پاپیا می باشد. چنانچه تمایل به خرید محصولات این شرکت داشته باشید می توانید برای خرید و گرفتن مشاوره با مدیران فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

درباره‌ی admin site

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON