پنجشنبه , مارس 28 2024
خانه / پوشک بچه / پخش پوشک ماما mamma

پخش پوشک ماما mamma

پخش پوشک ماما توسط برخی از نمایندگی های پخش بصورت حضوری و یا برخی از سایت های اینترنتی انجام ميگيرد. برند ماما جزء برندهای معروف پوشک بچه می باشد که والدین زیادی از این برند پوشک برای نوزاد تازه متولد شده استفاده می نمایند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و استاندارد سبب جلب رضایت مشتریان از مصرف این کالا می باشد. در پوشک ماما از لوسیون جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی و سوختگی و التهاب استفاده می گردد لذا والدین بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به این برند پوشک می توانند آن را برای کودک خریداری نمایند.

پخش پوشک ماما

کیفیت پوشک ماما

از نظر استفاده کنندگان این برند، میزان جذب پوشک ماما قابل قبول بوده و سهولت استفاده از آن مورد تایید آن ها قرار گرفته است. این پوشک از نظر طراحی و زیبایی برای کودکان جذاب می باشد همچنین کارایی و  عملکرد و نیز ارزش خرید به نسبت قیمت آن نیز عالی می باشد. با توجه به مواد به کار رفته در این پوشک و نرم و لطیف بودن آن و ویژگی هایی که در بالا ذکر شد این پوشک از کیفیت بالای برخوردار بوده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

کارخانه پوشک بچه ماما

شرکت جهان صادرات برای اولین بار با هدف صادر کردن محصولات چرمی به اروپا تاسیس گردید. این شرکت در سال 1365 شروع به فعالیت در زمینه چرم و در سال 1373 در زمینه محصولات بهداشتی و سلولزی شروع به فعالیت نمود. این شرکت پس از دستیابی به آخرین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات مدرن در سال 1383 موفق به تولید انبوه شد. همزمان با این فعالیت ها نام این شرکت به گروه صنعتی جهان صادرات تغییر یافت. این شرکت در سایر کشورها نیز شروع به فعالیت نموده است.

سایت پوشک بچه ماما

از جمله سایت های فعال در زمینه فروش پوشک بچه سایت بی بی لازم می باشد. ما در تلاشیم با تهیه و توزیع انواع برندهای پوشک بچه بخشی از نیازهای جامعه به این کالای مصرفی را برطرف نماییم. یکی از برندهای پوشک معروف که دوستدار زیادی نیز توانسته بدست بیاورد، پوشک بچه ما می باشد. بخشی از فعالیت ما در زمینه عرضه و پخش پوشک ماما در سراسر ایران می باشد. چنانچه شما از مصرف کنندگان این کالا می باشید و به خریداری آن تمایل دارید از طریق ارتباط با مدیر فروش ما از لیست قیمت های فروش و مشاوره کالا بهره مند شوید.همچنین جهت همکاری برای خرید و فروش برند ماما در خواست خود را برای ما ارسال نمایید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.

منبع: بی بی لازم

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON