پنجشنبه , آوریل 25 2024
خانه / پوشک بچه / پوشک بی بی استایل

پوشک بی بی استایل

پوشک بی بی استایل (baby still) یک پوشک بچه ساخت ترکیه می باشد که به کشورهای ثروتمند، توسعه یافته و اروپایی صادر می شود. این برند زیر مجموعه شرکت اصلان بابا می باشد که جزء برندهای جهانی محسوب می شود. محصولات برند بی بی استایل به کشورهایی نظیر عربستان، امارات، قطر، روسیه، سویس و سوید صادر می شود و تاکنون نمونه تقلبی آن در بازار وجود ندارد. از دیگر برندهای این شرکت بین المللی بزرگ می توان به استایل (STILE)، الس (ELSE)، اکتیو (ACTIVE)، ویتول (VITOL) و اصلان بابا (ASLAN BABA) اشاره کرد.

ویژگی پوشک بی بی استایل

پوشک بی بی استایل با دارا بودن استاندارد های ویژه اتحادیه اروپا و با توجه به جامعه هدف آن که کشورهای ثروتمند و یا اروپایی می باشند به عنوان یکی از برترین برندهای جهان شناخته شده است. مواد اولیه به کار رفته در برند بی بی استایل از بهترین و عالی ترین نوع بوده و کودک در هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آرامش خواهد داشت و به دلیل نرم بودن آن پوست کودک دچار التهاب و سوختگی نخواهد شد. چنانچه در فکر خرید یک پوشک برند خارجی می باشید برند بی بی استایل گزینه مناسبی برای کودک شما می باشد.

قیمت پوشک بی بی استایل

این برند در سایزبندی های مختلف تولید می گردد. این سایز بندی شامل کوچکترین سایز که همان سایز یک می باشد و تا پوشک سایز 5 متفاوت است. قیمت هر بسته پوشک، با توجه به تعداد پوشک در هر بسته و سایز پوشک بچه متفاوت خواهد بود.

نحوه سفارش پوشک بی بی استایل

فعالیت گروه تجاری ما در زمینه تهیه و عرضه انواع برندهای پوشک بچه می باشد. برندهای خارجی نظیر بی بی استایل به وسیله مجموعه ما در ایران ارائه می شود. اگر از مصرف کنندگان مارک های خارجی برای کودکان خود هستید می توانید از طریق سایت بی بی لازم اقدام به خریداری این کالا نمایید. همچنین در صورت تمایل جهت خرید و فروش پوشک های خارجی می توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.

منبع: بی بی لازم

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON