جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / پوشک هلیا ارزان و بسیار پر بازده

پوشک هلیا ارزان و بسیار پر بازده

پوشک هلیا را می توان با توجه به ویژگی های قابل اتکا که دارد در حجم بالا خریداری کرد چرا که این نوع پوشک یکی از برند های محبوب ایرانی در زمینه محصولات سلولزی می باشد و تا به حال توانسته بسیاری از مصرف کنندگان را برای خرید خود مجاب کند. پوشک هلیا که کاملا بهداشتی و یکبار مصرف بوده توسط بهترین دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا تهیه و روانه بازار می شود و البته که در این راه بصورت کامل تمامی استاندارد های لازمه را نیز کسب نموده است. این نمونه پوشک با توجه به قیمتی که برای آن تعریف شده است کیفیت مناسب دارد.

کیفیت پوشک هلیا

در این باره می بایست به طور کلی و جامع به آن پرداخته شود زیرا با این کار کمک بسیار خوبی به خریداران این محصول خواهد شد و اکثریت افراد با قابلیت های ویژه پوشک با برند هلیا آشنا خواهند شد و یک محصول کاملا ایرانی و با کیفیت را تهیه خواهند نمود. قدرت جذب یکی از جمله مباحث حائز اهمیت در این زمینه می باشد که در این پوشک به دلیل استفاده از پودر جاذب این مشکل به طور کامل مرتفع شده است ولی علاوه بر این قرار دادن لایه های محافظ در کفل و کناره های پوشک سبب ممانعت از نشت رطوبت به بیرون و خصوصا پاهای کودک می شود که با در نظر گرفتن لایه تنفسی از بروز ادرار سوختگی و زخم در پوست نوزاد جلوگیری به عمل می آید. پوشک هلیا بسیار نرم و لطیف می باشد که این امر موجب حس آرامش در کودک میشود.

پوشک هلیا

شرکت پوشک هلیا

شرکت پنبه شیراز که برای محصولات تولیدی خود به ویژه پوشک بچه از نام تجاری هلیا، گلبهار بهره می گیرد چندین سال است که در زمینه تولید محصولات سلولزی فعالیت می کند و اما دفتر مرکزی این شرکت در شهرستان زرقان واقع شده است.

پوشک هلیا

خرید اینترنتی پوشک هلیا

در صورتی که با وجود این تعاریف همچنان به خریداری این نوع پوشک علاقمند

میباشید به راحتی می توانید از طریق این مجموعه و بصورت غیر حضوری این

محصول را در حجم عمده سفارش دهید برای این کار کافیست با مدیر فروش

ما تماس بگیرید و در خواست خود را با او در میان بگذارید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON