چهار شنبه , می 1 2024
خانه / پوشینه بزرگسالان / خرید پوشک ایزی لایف به قیمت عمده

خرید پوشک ایزی لایف به قیمت عمده

خرید پوشک ایزی لایف را که یک برند محبوب نزد مصرف کنندگان بوده توسط این مجموعه خرید انجام دهید، چرا که برند ایزی لایف با توجه شناخته شده بودن و کیفیت مطلوب ارائه شده یکی از با کیفیت ترین پوشینه بی اختیاری بزرگسالان موجود در بازار می باشد که با رعایت کلیه استانداردها و همچنین اصول بهداشتی یک نمونه پوشک یکبار مصرف را برای استفاده در اختیار مشتری قرار داده است. با این شرایط خرید پوشک ایزی لایف می تواند ارتقا سودآوری را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

خرید پوشک ایزی لایف با توجه به مشخصات آن

اگر شما در حال حاضر قصد خرید این نمونه پوشک را دارید بهتر است به صورت کامل از ویژگی های بارز آن آگاه شوید تا در هنگام خرید کاملا از بابت کیفیت کالا آسوده خاطر باشید در نتیجه ما در این قسمت به دنبال ارائه بخشی از دلایل توصیه این برند هستیم. در این پوشک کامل قرار دادن 4 نوار چسب قوی در کناره ها به تنظیم بهتر پوشک با کمر مصرف کننده کمک می کند، استفاده از پوششی نرم و نفوذ پذیر که قسمت کفل را می پوشاند به پوست اجازه تنفس می دهد، این برند کاملا آناتومیک بوده و از دو لایه ضد تراوش در جهت جلوگیری از نشت رطوبت بهره می برد، بکار گیری پودر جاذب آنتی باکتریال موجب عدم رشد و نمو باکتری ها شده و همچنین از بروز بوی نامطبوع پیشگیری می نماید.

خرید پوشک ایزی لایف

شرکت پوشک ایزی لایف

همان طور که می دانید شرکت صنایع زرین تولید کننده انواع محصولات سلولزی بهداشتی نظیر پوشک بچه و بزرگسال و همچنین پد های بهداشتی ویژه بانوان بوده که فعالیت خود در این زمینه را در سال 1379 آغاز نمود و تا قبل از آن در حوزه تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان فعال بود. این شرکت در سال 88 محصول پوشینه بزرگسال خود را تحت برند ایزی لایف به بازار عرضه نمود و می بایست گفت که گروه زرین بزرگ ترین تولید کننده پوشک بزرگسال در کشور می باشد.

خرید پوشک ایزی لایف

سایز بندی پوشک ایزی لایف

این نمونه پوشک همان طور که گفته شد کامل بوده و در 3 سایز تولید می شود.

  • سایز کوچک 18 عددی
  • سایز متوسط 16 عددی
  • سایز بزرگ 14 عددی
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

مرکز فروش پوشک ایزی لایف

مرکز فروش پوشک ایزی لایف

مرکز فروش پوشک ایزی لایف هم اکنون این برند محبوب را برای فروش عمده خود …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON