دوشنبه , می 6 2024
خانه / نوار بهداشتی / فروش عمده نوار بهداشتی هلیا

فروش عمده نوار بهداشتی هلیا

نوار بهداشتی هلیا تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و مناسب برای مصرف بانوان می باشد. نوار بهداشتی هلیا در دو نوع نوار بالدار و نوار بهداشتی مشبک تولید می گردد. در حال حاضر مناسب ترین قیمت نوار بهداشتی که علی رقم دارا بودن کیفیت خوب از قیمت مناسب نیز برخوردار باشد نوار بهداشتی برند هلیا می باشد.

نوار بهداشتی مشبک هلیا

نوار بهداشتی مشبک چیست؟

استفاده منظم از نوار بهداشتی مناسب در ایام قاعدگی ماهیانه (پریود) می تواند نقش به سزایی در سلامت و بهداشت بانوان داشته باشد. معمولا بهتر است نوار بهداشتی هر چهار ساعت یکبار تعویض گردد تا مانع از انتقال میکروارگانیسم ها شود. با توجه به فعالیت بیشتر افراد در طول روز نیاز به استفاده از نوار بهداشتی با قدرت جذب بالا با پهنای بیشتر وجود دارد که نوار بهداشتی هلیا با لایه مشبک برای برطرف نمودن این نیاز تولید می گردد چرا که فرد در این زمان عمدتا در حالت ایستاده یا نشسته است بالها در قسمت وسط بوده و نوار متقارن است. در واقع نوار بهداشتی مشبک به علت به کار رفتن مواد ویژه ای در آن سبب افزایش قدرت جذب شده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد. رویه مشبک بکار رفته در نوارهای هلیا به دلیل دارا بودن سوراخ های به شکل قیف روی نوار سرعت عبور مایع را افزایش داده و در سبب پخش در سطح توده جاذب می گردد.

نوار بهداشتی بالدار هلیا

این نوع از نوار بهداشتی به نوار بهداشتی بال دار یا همان باله دار معروف است. این نوع از نوار بهداشتی در انواع مخصوص شب، نازک و بلند در بازار موجود می باشد. برخی از این پدها به صورت معطر ساخته می شوند و برخی نیز بصورت ساده می باشند. ممکن است برخی افراد در هنگام استفاده از نوع معطر با حساسیت های پوستی و ایجاد خارش و سوزش مواجه گردند. این نوع از نوار بهداشتی به دلیل دارا بودن باله هایی در طرفین مانع حرکت و جابجایی آن شده و استفاده از آن ها نسبت به نوع نوار بهداشتی ساده و بدون باله بسیار راحت تر می باشد. همچنین این نوع از نوار بهداشتی به علت نازک بودن و داشتن پهنای بیشتر نسبت به نوع ساده آن طرفدارن بیشتری دارد.

نحوه خرید و سفارش نوار بهداشتی هلیا

چنانچه تمایل به خرید انواع نوار بهداشتی هلیا داشته باشید می توانید با مدیران فروش ما در ارتباط بوده و از لیست قیمت این محصولات و نحوه خرید مطلع گردید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

درباره‌ی admin site

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON