یکشنبه , می 5 2024
خانه / پوشک بچه / فروش پوشک معمولی به قیمت کارخانه

فروش پوشک معمولی به قیمت کارخانه

فروش پوشک معمولی در دو مدل بزرگ و کوچک برای پخش های پوشک بچه و همچنین مصرف کنندگان از طریق این مجموعه با ارسال مستقیم از کارخانه مقدور می باشد. پوشک معمولی بچه سایز بزرگ قابل استفاده برای کودکان وزن 7 تا 18 کیلوگرم می باشد و پوشک بچه کوچک برای وزن زیر 7 کیلوگرم قابل استفاده است. چرا باید از پوشک معمولی استفاده کرد؟

نوزاد در ماه های ابتدایی زندگی به طور مکرر نیاز به تعویض پوشک خواهد داشت با توجه به قیمت بالای پوشک بچه و هزینه های سرسام آور خرید پوشک عده ای استفاده از پوشک معمولی را به دلیل قیمت مناسب تر ترجیح می دهند.

پوشک معمولی نوزاد

پوشک معمولی با عنوان برندهای مختلف نظیر هلیا، گلبهار، آرامیس، پرمیس، شکوه، بیتا و … در بازار به فروش می رسد. انتخاب یک پوشک ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت کار بسیار دشواری می باشد. کدام برند پوشک معمولی را برای کودکم خریداری کنم؟

یکی از برندهای شناخته شده و نام آشنا در زمینه پوشک بچه، برند هلیا می باشد این برند با تولید پوشک های کامل و معمولی توانسته بخش بزرگی از بازار فروش این محصولات را در اختیار بگیرد.

کیفیت پوشک هلیا

  1. پوشک هلیا خوبه؟
  2. آیا محصولات برند هلیا و گلبهار دارای کیفیت قابل قبول برای استفاده می باشند؟

محصولات سلولزی برند هلیا تولید شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت و در عین ارائه با مناسب ترین قیمت ها نسبت به سایر برندها برای رعایت حقوق مصرف کنندگان توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. از ویژگی های این برند:

  • نرم و لطیف با قدرت جذب فوق العاده
  • دارای راحتی و آسایش فوق العادی
  • اقتصادی و با صرفه

فروش پوشک معمولی بصورت آنلاین

فروش پوشک معمولی با قیمت کارخانه و بدون واسطه از طریق این مجموعه انجام می پذیرد. همچنین امکان ارسال سفارشات بدون نیاز به خرید حضوری وجود دارد. می توانید برای خرید کلی و جزیی پوشک معمولی بزرگ و کوچک با بخش فروش شرکت تماس گرفته و از لیست قیمت های ما مطلع گردید. با دنبال کردن کانال تلگرامی سلولز سنتر از آخرین قیمت ها مطلع گردید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

قیمت عمده پوشک تاتی

نازلترین قیمت عمده پوشک تاتی

قیمت عمده پوشک تاتی را به وسیله ارتباط مستقیم با مدیر فروش مجموعه ما می …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON