دوشنبه , آوریل 29 2024
خانه / پوشک بچه / نمایندگی فروش پوشک تاتی

نمایندگی فروش پوشک تاتی

نمایندگی فروش پوشک تاتی امکان خرید مستقیم از کارخانه با مناسب ترین قیمت پوشک را برای خریداران برند تاتی در سراسر ایران فراهم می نماید. پوشک تاتی از جمله پوشک هایی است که با توجه به گرانی های اخیر پوشک بچه خواستار زیادی داشته و مورد توجه قشر زیادی از جامعه قرار گرفته است. این پوشک به علت دارا بودن سطح کیفیت قابل قبول و قیمت عالی یک گزینه بی نظیر برای افرادی است که تمایل به استفاده از پوشک کامل برای فرزند خود دارند.

محصولات جهان صادرات

پوشک ماما از برندهایی است که نام آشنا بوده و اکثر افراد گروه صنعتی جهان صادرات را با نام این برند می شناسند. گرچه برند ماما مورد توجه بیشتری نسبت به سایر برندهای تولید این کارخانه می باشد ولیکن برندهای دیگری نظیر برند مامی، او بیبی و تاتی نیز توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می گردد. برند ماما و مامی دارای قیمت های بالاتری نسبت به دو برند دیگر در بازار می باشند و خرید عمده برند تاتی با توجه به قیمت پایین نسبت به برندهای دیگر برای فروشندگان پوشک بچه با منافع خوبی همراه می باشد.

کیفیت پوشک تاتی

پوشک تاتی توانسته در میان مصرف کنندگان پوشک بچه جایگاه قابل قبولی از نظر کیفیت به دست آورد. مواد اولیه به کار رفته در این پوشک از مواد مرغوب بوده و این پوشک با توجه به قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر برندها مورد توجه بسیاری از خانواده ها، علی الخصوص خانواده هایی که فرزندان چند قلو دارند قرار گرفته است.

خرید از طریق نمایندگی فروش پوشک تاتی

برای خرید محصولات شرکت جهان صادرات و ارسال بصورت مستقیم از کارخانه کافی است از طریق راه های ارتباطی با مشاوران فروش این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می توانید از آخرین لیست محصولات این شرکت که شامل انواع پوشک بچه، نوار بهداشتی و دستمال کاغذی می باشد مطلع شوید. همین حالا تماس بگیرید!

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON