چهار شنبه , می 1 2024
خانه / دستمال کاغذی / پخش دستمال کاغذی فله ارزان

پخش دستمال کاغذی فله ارزان

پخش دستمال کاغذی فله با قیمت ارزان و در طرح های متفاوت از طریق این مجموعه صورت می پذیرد. دستمال کاغذی فله ای به دلیل دارا بودن قیمت مناسب نسبت به نوع بسته بندی آن مشتریان خاص خود را در بازار دارد. این مدل از دستمال کاغذی ها دارای مصارف گوناگون بوده که در ادامه به توضیح آن پرداخته خواهد شد.

انواع دستمال کاغذی فله

از جمله دستمال کاغذی فله ای پرمصرف که در بازار موجود می باشد شامل:

  • دستمال کاغذی بدون جعبه
  • ضایعات دستمال کاغذی

هر کدام از این موارد داری کاربردهایی جهت استفاده می باشد که در ذیل به توضیح مختصر آن ها می پردازیم.

دستمال کاغذی بدون جعبه

این نوع از دستمال کاغذی به دلیل صرف نظر کردن از بسته بندی جعبه ای شیک برای آن با قیمت های مناسب تری نسبت به نوع جعبه ای فروش می رود. این دستمال ها در اندازه های مختلف و مدل هایی نظیر دلسی و حوله ای نیز به صورت بدون بسته بندی جعبه ای تولید می گردد. این مدل دستمال کاغذی کاملا مرغوب و به صرفه می باشد و با قیمت های بسیار مناسب قابل خریداری می باشند.

ضایعات دستمال کاغذی

برخی از کارخانه های تولید دستمال کاغذی همچنان از دستگاه های قدیمی برای تولید دستمال کاغذی استفاده می نمایند. این دستگاه ها در هنگام تولید، مقداری ضایعات ایجاد می نمایند. این ضایعات ممکن است در اثر استاندارد نبودن ابعاد دستمال کاغذی و یا پارگی دستمال کاغذی ایجاد شود. این نوع از دستمال کاغذی ها به دلیل جمع آوری با دست غیر بهداشتی بوده و مناسب مصرف خانواده نمی باشد و فقط می تواند برای مصارفی نظیر استفاده در مبل سازی، عروسک سازی ها و … مورد استفاده قرار گیرد.

پخش دستمال کاغذی فله در سراسر کشور

جهت خرید دستمال کاغذی فله ای می توانید از طریق مجموعه ما اقدام نمایید. این مجموعه امکان ارسال به سراسر ایران را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این محصول به صورت فله و کیلویی با بهترین قیمت و  همچنین اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده را می توان از طریق خرید مستقیم از کارخانه تهیه نمود. …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON