خانه / پوشک بچه / پخش عمده پوشک بچه تهران

پخش عمده پوشک بچه تهران

پخش عمده پوشک بچه تهران به وسیله مراکز فروش پوشک و مراکز عرضه پوشک بچه صورت می پذیرد. مجموعه ما از جمله مراکز فروش پوشک بچه و سایر محصولات سلولزی می باشد که امکان خرید تحت عنوان انواع برندهای پوشک را برای مصرف کنندگان و فروشندگان این محصولات فراهم می نماید. پوشک بچه در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار ایران به فروش می رسد که خرید و فروش عمده آن از طریق سایت بی بی لازم مقدور است.

پخش عمده پوشک بچه

  • پخش عمده پوشک ایرانی
  • پخش عمده پوشک خارجی

برای خرید عمده پوشک بچه با برندهای مختلف، کافی است که به یکی از مراکز فروش پوشک مراجعه نمایید تا بتوانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. پوشک های با مارک ایرانی نظیر ماما، نارسیس، ببم، مرسی، مولفیکس، مای بی بی و …. را بصورت عمده می توان خریداری نمود. همچنین پوشک هایی با برند خارجی نظیر پمپرز، کانفی، جان ب ب، هاگیز و…. را می توان بصورت مستقیم از طریق مراکز پخش عمده پوشک بچه تهران یافت. خریداری از این مراکز با قیمت مناسب و ارزان تر از دیگر قسمت های فروش بازار صورت می پذیرد.

مراکز فروش اینترنتی کالا

ما با فراهم نمودن امکان فروش اینترنتی و ارسال به سراسر ایران شرایط را برای خرید عمده فروشان در سراسر ایران حتی بدون مراجعه حضوری ایجاد نموده ایم. شما بدون مراجعه حضوری و تنها با یک تماس امکان انتخاب کالای مورد نظر خود و ثبت سفارش را خواهید داشت.

پخش عمده انواع برندهای پوشک بچه تهران و نحوه خرید از مجموعه ما

چنانچه تمایل به خرید عمده محصولات سلولزی اعم از پوشک بچه، پوشینه بزرگسالان، نوار بهداشتی و دستمال کاغذی داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با مدیران فروش در تماس بوده و از مشاوره جهت انتخاب محصول استفاده نمایید. همچنین می توانید درخواست خود را جهت همکاری با مجموعه ما ارسال نمایید، در کمترین زمان ممکن به آن پاسخ داده خواهد شد.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON