جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک ب بم / خرید از فروشگاه پوشک ببم

خرید از فروشگاه پوشک ببم

فروشگاه پوشک ببم یک مرکز خرید آنلاین بوده که امکان خرید عمده این محصول را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است، پس اگر در صدد تهیه برند ببم هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. به هر حال این نوع پوشک بچه به دلیل ویژگی های قابل اتکا و داشتن کیفیت بالا در عین اینکه یک پوشک اقتصادی می باشد توانسته به تثبیت فروش دست پیدا کند و طرفداران فراوانی در سراسر کشور داشته باشد. با این شرایط فروشگاه پوشک ببم امکان دستیابی به این محصول با کیفیت را برای شما مهیا کرده است.

فروشگاه پوشک ببم و ذکر تعدادی از ویژگی های این برند

همان طور که مطلع هستید شما برای خرید عمده یک کالا می بایست دقت بیشتری به خرج دهید تا متضرر نشوید مجموعه ما برای جلوگیری از این اتفاق به بیان تعدادی از مشخصات این محصول می پردازد. به کارگیری لایه سبز فوق جاذب در این نمونه موجب جذب کامل مایعات شده، انحنای مخصوص بند ناف نیز

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

امکان محافظت از بند ناف را ممکن نموده است، پوشک با برند مذکور ساختار آناتومیک داشته به این معنی که مطابق با اندام کودک شما طراحی شده است، لایه های محافظ عمودی به کار رفته در این نوع پوشک باعث عدم نشت رطوبت به پاها شده، لایه تنفسی آن نیز به گردش هوا کمک شایانی کرده و از بروز التهابات پوستی جلوگیری نموده است، نوار چسب های کناری آن کشسانی بیشتری داشته و این به منظور آزادی در حرکت بوده است.

فروشگاه پوشک ببم

شرکت پوشک ببم

شرکت پارس حیات کیمیا که در واقع یکی از زیر مجموعه های شرکت مادر حیات کیمیا بوده در سال 1390 شروع به فعالیت نموده و با نام های تجاری مولفیکس و مولپد وارد ایران شد و پس از مدتی جایگاه خود را در بازار کشورمان بدست آورده و شروع به تولید دستمال کاغذی با برند های نام آشنایی مانند پاپیا و تنو نمود، البته این شرکت علاوه بر مولفیکس از برند ببم نیز برای پوشک بچه خود استفاده می کند.

فروشگاه پوشک ببم

سفارش اینترنتی پوشک ببم

با توجه به اینکه پوشک ببم هم از نظر کیفی و کمی شرایط مساعدی

داشته و هم به لحاظ قیمتی کاملا مقرون بصرفه بوده می توان گفت

گزینه مناسبی برای خرید عمده می باشد، پس اگر با وجود این مسئله

در صدد تهیه این محصول هستید با ما تماس گرفته و حجم مد نظر خود

را اعلام نمایید تا در حداقل زمان ممکن کالا درخواستی برایتان ارسال

گردد.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON