جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / پخش عمده پوشک مولفیکس با ارسال رایگان

پخش عمده پوشک مولفیکس با ارسال رایگان

پخش عمده پوشک مولفیکس از طریق مرکز پخش اینترنتی، برای سراسر ایران انجام می گیرد. قیمت فروش با تخفیف ویژه محاسبه می گردد و ارسال در برخی از استان های کشور رایگان می باشد. با توجه به افزایش نرخ پوشک طی چند ماه اخیر و عدم ثبات قیمت ها عده ای از مشتریان نسبت به خرید عمده در این شرایط مردد بوده اند اما به نظر می رسد در سال آینده افزایش قیمتی برای این محصول نداشته باشیم.

خرید پوشک مولفیکس ارزان

پوشک مولفیکس جزء پوشک هایی است که دوستدار زیادی داشته و به رغم تبلیغات وسیع و گسترده برای عموم مردم شناخته شده است. این پوشک به دلیل کیفیت خوب مشتریان زیادی دارد. مجموعه ما به سبب درخواست فراوان این محصول امکان خرید پوشک را بصورت مستقیم در استان ها فراهم نموده است.

شرکت پارس حیات

کارخانه این پوشک در شهر زنجان واقع می باشد. این کارخانه در زمینه تولید محصولاتی نظیر پوشک بچه و نوار بهداشتی و انواع دستمال فعالیت می نماید. مجموعه ما بصورت اینترنتی در زمینه پخش تمامی محصولات این کارخانه فعالیت داشته و امکان خرید مستقیم را برای متقاضیان و مصرف کنندگان محصولات این کارخانه فراهم کرده است.

تخفیف خرید پوشک

خرید عمده پوشک مولفیکس از پخش کننده ها و عمده فروش های بزرگ با درصد تخفیف زیادی همراه خواهد بود. میزان تخفیف با توجه به حجم خرید متفاوت خواهد بود. لذا خرید در حجم های زیاد با درصد تخفیف بالاتری برای خریداران عمده این کالا همراه خواهد بود.

نحوه خرید از مرکز پخش عمده پوشک مولفیکس

مجموعه ما در راستای پخش و دسترسی آسان کلیه محصولات سلولزی امکان ارسال به سراسر ایران را فقط با یک تماس برای مشتریان فراهم نموده است. جهت خرید و سفارش کلیه محصولات شرکت پارس حیات نظیر پوشک مولفیکس، پوشک ببم، محصولات بهداشتی بانوان و انواع دستمال می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از مشاوره قبل از خرید استفاده نمایید. همچنین می توانید از ارسال رایگان این محصولات نیز بهره مند شوید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

خرید پوشک طوبی

استفاده از تخفیفات با خرید پوشک طوبی

خرید پوشک طوبی برای تمام والدین که به کودک خود اهمیت می دهند واجب می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON