جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک او بیبی / خرید پوشک obaby

خرید پوشک obaby

خرید پوشک obaby بصورت مستقیم از کارخانه و با قیمت های بی نظیر از طریق این سایت مقدور می باشد. پوشک او بیبی از برندهای تولیدی توسط کارخانه جهان صادرات بوده که با دارا بودن دو فاکتور کیفیت و قیمت مناسب توانسته طرفداران زیاد بیابد. این پوشک در سایزبندی های مختلف تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

شرکت پوشک او بیبی

گروه صنعتی جهان صادرات در سال 1365 تاسیس گردید و فعالیت خود را در زمینه فروش و صادرات چرم آغاز نمود. پس از چند سال با راه اندازی خطوط تولید مدرن و جدید شروع به تولید پوشک بچه نمود. در حال حاضر این شرکت پوشک های تولیدی خود را تحت عنوان چهار برند متفاوت روانه بازار مصرف می نماید. برند ماما، برند مامی، برند تاتی و برند او بیبی از جمله برندهای پوشک بچه و برند نایس، برند لیدی کر و برند فوراور برندهای مربوط به پدهای بهداشتی بانوان و برند فلورا مربوط به دستمال کاغذی می باشد. از دیگر محصولات این کارخانه می توان به شوینده های خانگی و محصولات مصرفی و پلاستیکی اشاره نمود.

قیمت پوشک او بیبی

اگر به دنبال خرید یک برند با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب محصولات شرکت جهان صادرات می باشد. برند پوشک او بیبی به دلیل پایین بودن قیمت نسبت به سایر برندهای پوشک کامل بچه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان پوشک قرار گرفته است. پوشک کامل او بیبی در دو مدل نرمال و دوبل تولید میگردد. سایزبندی نرمال پوشک او بیبی:

  • سایز یک : 20 عددی
  • سایز دو : 16 عددی
  • سایز سه : 14 عددی
  • سایز چهار : 12 عددی
  • سایز پنج : 10 عددی

سایزبندی دوبل پوشک او بیبی:

  • سایز سه : 33 عددی
  • سایز چهار : 30 عددی

نحوه خرید پوشک obaby

جهت خرید و سفارش کلیه برندهای محصولات شرکت جهان صادرات بصورت مستقیم از کارخان می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط بوده و از لیست قیمت ها و همچنین مشاوره انتخاب و خرید محصولات استفاده نمایید. هم اکنون تماس بگیرید!

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON