جمعه , آوریل 26 2024
خانه / پوشک بچه / فروش پوشک بیتا زیر قیمت بازار

فروش پوشک بیتا زیر قیمت بازار

پوشک بیتا توسط شرکت نیمه شعبان در سایزبندی گوناگون تولید می گردد. پوشک های بیتا در دو نوع پوشک معمولی فرمینگ دار و پوشک بچه کامل Bita Baby در بازار موجود می باشد. پوشک کامل بی تا با پوست کودک کاملا سازگار می باشد. نحوه بسته شدن این پوشک بصورت چسبی بوده و چسب‌ های تعبیه شده در قسمت‌ های کناری این پوشک به راحتی و به تعداد باز و بسته می‌شوند. همچنین این محصول دارای لایه‌ رویی و پشتی نرم و لایه عبوردهنده هوا برای محافظت از پوست کودک می باشد. همچنین کش های کناری به کار رفته در آن از نشت رطوبت جلوگیری می نماید.

کیفیت پوشک بیتا

سطح پوشک بیتا پارچه ای می باشد. چسب های به کار رفته در پوشک بیتا بدون ایجاد هیچ گونه عوارض برای کودک است. در این پوشک از بهترین نوع ترکیب مواد در جهت سبک تر شدن و حداکثر جذب ممکن در کوتاه ترین زمان استفاده گردیده است. در پوشک بیتا از لایه ADL جهت جذب سریع و جلوگیری از برگشت مایع به سطح پوسته استفاده شده است همچنین از کش کمر به جهت راحتی بیشتر مصرف کننده، ایجاد فرم آناتومیک، نگه داشتن مایعات و جلوگیری از نشتی  استفاده گردیده است.

انواع پوشک بیتا

  • پوشک کامل بچه بیتا

این نوع پوشک در سایز بندی 1 تا 4 به بازار عرضه می شود. پوشک سایز 1 بیتا برای کودکان 2 تا 5 کیلوگرم مناسب می باشد. پوشک سایز 2 مناسب استفاده وزن 3 تا 6 کیلوگرم ، پوشک سایز 3 برای 5 تا 9 کیلوگرم و پوشک سایز 4 در وزن 7 تا 18 کیلوگرم قابل استفاده است.

  • پوشک معمولی بیتا

پوشک معمولی در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می گردد. در صورت تمایل به خرید عمده این محصول با ما در تماس باشید.

نحوه خرید پوشک بیتا

مجموعه ما با ارسال مستقیم محصولات برند بیتا به سراسر کشور امکان خرید راحت و مستقیم از کارخانه را برای مصرف کنندگان و فروشندگان عزیز برند بیتا فراهم نموده است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با مدیران فروش در تماس بوده و از لیست قیمت های این کالا و نحوه خرید و ارسال توسط ما مطلع گردید.

 

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON