پنجشنبه , می 2 2024
خانه / دستمال کاغذی / دفتر مرکزی شرکت دستمال کاغذی بیتا در سمنان

دفتر مرکزی شرکت دستمال کاغذی بیتا در سمنان

شرکت دستمال کاغذی بیتا در سمنان واقع شده و در زمینه فروش کلیه محصولات سلولزی مانند پوشک بچه، نوار بهداشتی و انواع دستمال کاغذی، دستمال حوله و دستمال جیبی فعالیت نموده و امکان خرید را برای بازار داخلی و نیز صادرات به کشور های همسایه فراهم نموده است.

شرکت دستمال کاغذی بیتا

کارخانه تولیدی دستمال کاغذی بیتا با نام شرکت نیمه شعبان در سمنان واقع شده و دفتر مرکزی آن در تهران می باشد این شرکت علاوه بر تولید برند بیتا در زمینه تولید برندهای مینا و مرحبا نیز فعالیت می نماید. این شرکت تحت عنوان برندهای ذکر شده به تولید انواع مدل های دستمال کاغذی می پردازد. همچنین این شرکت محصولات خود را تحت برخی برندهای متفرقه دیگر نیز روانه بازار می نماید.

صادرات دستمال کاغذی

طی چند سال اخیر به تعداد کارخانه های فعال در زمینه تولید دستمال کاغذی افزوده شده است. به گونه ای که نیاز به هیچ گونه وارداتی در زمینه این کالا احساس نمی شود و این امر سبب شده ایران از یک وارد کننده صرف تبدیل به صادر کننده این محصول شده و در بازار جهانی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

هم اکنون کارخانه های بسیاری در این حوزه فعالیت می نمایند که یکی از آن ها شرکت نیمه شعبان می باشد که شرایط را برای فعالیت داخلی و صادرات فراهم نموده است. چنانچه قصد خرید این برند را داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.




صرفا جهت خرید عمده تماس بگیرید، به هیچ وجه فروش برای مصرف شخصی (چند کارتن) نداریم.
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

خرید عمده دستمال کاغذی

خرید عمده دستمال کاغذی ارزان جعبه ای در تهران

خرید عمده دستمال کاغذی یکی از راه های کاهش هزینه ها می باشد. نمایندگی فروش …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON