جمعه , آوریل 26 2024
خانه / دستمال کاغذی / مرکز پخش دستمال کاغذی فله ای ارزان قیمت

مرکز پخش دستمال کاغذی فله ای ارزان قیمت

مرکز پخش دستمال کاغذی فله ای در تهران واقع است و  در برخی استان های بزرگ دارای نمایندگی فروش می باشد. دستمال کاغذی فله ای در مدل ها و طرح های مختلف در بازار به فروش می رسد. برخی از این مدل ها بهداشتی و مناسب استفاده خانواده و برخی از آن ها غیر بهداشتی می باشد. در ذیل به توضیح انواع آن خواهیم پرداخت.

انواع دستمال کاغذی فله ای

دستمال کاغذی فله ای انواع متفاوتی دارد. با توجه به مصارف مختلف آن مصرف کننده بخ خرید آن اقدام می نماید.

  • برخی کاملا بهداشتی بوده و در بسته بندی های نایلونی بزرگ بصورت مرتب به فروش می رسند. تنها تفاوت این مدل با دستمال کاغذی جعبه ای این می باشد که برای کاهش هزینه ها از جعبه برای بسته بندی آن استفاده نمی شود و در نایلون های بزرگ بسته بندی می گردد. این مدل دستمال فله ای بصورت ساده یا طرح دار بفروش میرسد.

  • برخی دیگر بصورت نامرتب و در ابعاد بزرگ و کوچک و یا دارای بریدگی می باشند این مدل از دستمال کاغذی در اثر قدیمی بودن خط تولید ایجاد شده و در کیسه های بزرگ نایلونی به فروش می رسند که معمولا غیر بهداشتی بوده و در مصارفی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

  • دسته دیگر دستمال کاغذی ها سررول و بدون برش خوردگی بوده که باقی مانده انتهای رول های بزرگ می باشد و بصورت کیسه ای به فروش می رسند.

مرکز پخش دستمال کاغذی فله ای

دستمال کاغذی فله ای به دلیل دارا بودن قیمت مناسب طرفداران خاص خود را دارد. خریداری نمودن این دستمال کاغذی ها در حجم بالا جهت پخش آن در مراکز عمومی که مصرف کننده آن می باشند نظیر  بازارهای هفتگی در برخی شهرستان ها و یا مراکزی نظیر فست فود، رستوران، بیمارستان، هتل ها و… از جمله مزیای کار بر روی این مدل از دستمال کاغذی می باشد که سبب خریداری نمودن آن از مرکز پخش دستمال کاغذی می گردد.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده

دستمال کاغذی ارزان عمده را می توان از طریق خرید مستقیم از کارخانه تهیه نمود. …

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON