پنجشنبه , می 2 2024
خانه / پوشک بچه / خرید پوشک معمولی از کارخانه

خرید پوشک معمولی از کارخانه

خرید پوشک معمولی با نرخ کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت ها از طریق این مجموعه صورت می پذیرد. تمام فعالان حوزه محصولات سلولزی و عمده فروشان این صنف و پخش کنندگان می توانند با قیمت های ارزان و با بهره مندی از تخفیفات ویژه فروش عمده خرید نمایند. همچنین مصرف کنندگان این کالا نیز مستقیما می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

پوشک معمولی سایز کوچک

با توجه به اینکه پوشک معمولی در دو مدل تولید می گردد قابل استفاده برای کودکان با وزن های مختلف می باشند. پوشک معمولی کوچک قابل استفاده برای وزن زیر 7 کیلوگرم می باشد. پوشک های معمولی شکل نواری داشته و از نظر ظاهری با پوشک کامل بچه متفاوت می باشند. استفاده از این نوع پوشک از نظر اقتصادی به صرفه بوده و مناسب استفاده تمام کودکان می باشد.

پوشک معمولی سایز بزرگ

پوشک معمولی بزرگ برای وزن 7 تا 18 کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این مدل پوشک برای مادرانی که تازه فرزند خود را به دنیا آورده اند قابل استفاده می باشد و اکثر بیمارستان نیز از این پوشک استفاده می نمایند.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

قیمت پوشک معمولی کوچک و بزرگ

با توجه به اینکه پوشک معمولی با برندهای مختلف در بازار به فروش می رسد قیمت برندهای مختلف متفاوت می باشد. این قیمت با توجه به نوع برند، کوچک یا بزرگ بودن سایز پوشک و میزان سفارش خریداران متفاوت می باشد. برای اطلاع از لیست قیمت های شرکت و اطلاع از برندهای موجود می توانید از طریق کانال تلگرامی و ارتباط با مدیریت فروش از آخرین تغییرات مطلع گردید.

نحوه سفارش و خرید پوشک معمولی از طریق این مجموعه

برای خرید پوشک معمولی در حجم عمده برای پخش کنندگان و یا خرید مصرف کنندگان این کالا کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید تا بعد از اعلام قیمت و ثبت سفارش بتوانید آن را دریافت نمایید.

مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

فروش پوشک بی بی کینگ

فروش خاوری پوشک بی بی کینگ

فروش پوشک بی بی کینگ بصورت ارسال مستقیم از کارخانه و در حجم خاوری به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON