پنجشنبه , می 2 2024
خانه / پوشک بچه / فروش عمده پوشک کوکومی در تهران

فروش عمده پوشک کوکومی در تهران

فروش عمده پوشک کوکومی از طریق این مجموعه خرید هم اکنون صورت می پذیرد، در صورتی که علاقمند به ثبت سفارش برای این محصول هستید با توجه به اینکه لقب پوشک اقتصادی را نیز به یدک می کشد می توانید اقدام نمایید. پوشک با برند مذکور به لحاظ کیفی و کمی و همچنین بهای تمام شده شرایط مساعد داشته و این امر موجب استقبال چشمگیر مصرف کنندگان برای خرید عمده آن شده است، ما با فروش عمده پوشک کوکومی در صدد جلب اعتماد مشتری هستیم.

تنها شماره تماس رسمی شرکت ، شماره تماس درج شده در بخش راه های ارتباطی می باشد و فقط از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید و قبل از هرگونه واریز وجه با مدیر فروش هماهنگ کرده و از واریز وجه به حساب افراد غیر و سایت های مشابه که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند خودداری نمایید که از کلاهبرداری افراد سودجو ممانعت به عمل آید.

فروش عمده پوشک کوکومی و بیان مشخصات آن

هنگامی که قصد خرید عمده این محصول پر طرفدار را دارید می بایست از ویژگی های قابل اتکا آن شناخت بهتری پیدا کنید تا خرید آسانتری داشته باشید، برای این منظور شماری از این موارد را بیان خواهیم کرد. پوشک با برند کوکومی دارای قدرت جذب بالا بوده و این به دلیل استفاده پودر جاذب بوده، مواد به کار رفته در این نمونه پوشک باعث پدید آمدن حساسیت پوستی در کودک نمی شود، لایه بیرونی این نوع پوشک همراه با منافذی طراحی شده است تا امکان تنفس پوست را ممکن سازد، در پوشک کوکومی از مواد نرم کننده بهره گرفته شده که موجب حس راحتی در کودک شده و همچنین پوست او را نرم و لطیف نگه می دارد، و اما نکته مهم در رابطه با استفاده از پوشک بچه این است که اگر کودک شما پوست خیلی حساس دارد باید پوشک را زود بهزود تعویض کنید.

فروش عمده پوشک کوکومی

شرکت پوشک بچه کوکومی

شرکت صنایع زرین سلولز در سال 1368 تاسیس گردید اما عمده فعالیت خود در زمینه تولید محصولات سلولزی بهداشتی را از سال 1379 آغاز نمود و در این مدت به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در ایران تبدیل شد، چرا که استفاده از ماشین آلات پیشرفته و فناوری های به روز دنیا موجب ارتقا سطح کیفی محصولات این شرکت گردید، نام های تجاری مانند مای بیبی و کوکومی از جمله موارد بکار رفته برای پوشک بچه گروه زرین بوده و البته از برند مای لیدی نیز برای پد های بهداشتی بانوان استفاده می کند.

فروش عمده پوشک کوکومی

سایز بندی پوشک کوکومی

پوشک کوکومی از نوع کامل بوده و در سایز بندی کامل به بازار عرضه می شود.

  • سایز 1 یا نوزادی ویژه وزن 2 تا 5 کیلو گرم
  • سایز 2 یا کوچک ویژه وزن 3 تا 6 کیلو گرم
  • سایز 3 یا متوسط ویژه وزن 5 تا 9 کیلو گرم
  • سایز 4 یا بزرگ ویژه وزن 8 تا 16 کیلو گرم
  • سایز 5 یا خیلی بزرگ ویژه وزن 14 تا 22 کیلو گرم
مدیر فروش: مهدوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120688169
کانال تلگرام: celolozcenter@
پاسخگویی تلگرام: diapertrade@
پاسخگویی واتس اپ: 09120688169
اینستاگرام: poshakdoni@
پست الکترونیکی: info@babylazem.ir

حتما ببینید

پوشک هلیا

پوشک هلیا بهترین مارک پوشک معمولی

پوشک هلیا را به عنوان یک نمونه شناخته شده و با کیفیت خریداری کرده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
SOCIALICON